بیوگرافی سپیده خداوردی + عکس همسر جذاب خانم بازیگر!

به گزارش آلارمین سپیده خداوردی یکی از بهترین بازیگران زن سال های اخیر است که با نقش های متعدد خود توانسته است نظر مثبت منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند. در ادامه این مطلب با بیوگرافی این بازیگر توانا آشنا می شویم:

سپیده خداوردی نوازنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 6 اردیبهشت ماه 1360 در تهران متولد شد. او یک برادر کوچکتر از خود به نام علی دارد.

خانم خداوردی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه است.

کودکی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در 4 سالگی

ازدواج سپیده خداوردی

سپیده خداوردی و همسرش امین نظری در هنگام ساخت سریال عصر پائیزی با یکدیگر آشنا شده و در سال 1391 زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

امین نظری فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه فرانسه بوده و به عنوان دستیار کارگردان در سریال عصر پائیزی همکاری می کرد.

سپیده خداوردی و همسرش

سپیده خداوردی و همسرش امین نظری

فرزند سپیده خداوردی

سپیده خداوردی و همسرش امین نظری دارای یک پسر به نام سانیار هستند که در روز 8 تیرماه 1394 متولد شد.

پسر سپیده خداوردی

سپیده خداوردی و پسرش سانیار

نوازندگی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی سالها سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه موسیقی را داشته و در گروه شهناز به همراه زنده یاد محمدرضا شجریان، به عنوان یکی از نوازندگان فعالیت می کرد. علاوه بر این نوازنده گروههای موسیقی دیگر همچون ارکستر ملل و ارکستر ملی بود.

ساز تخصصی سپیده خداوردی کنترباس و تار است اما در نواختن دف، پیانو و تنبک نیز مهارت داشته و هنرجوهای بسیاری را تعلیم داده است.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

ورود سپیده خداوردی به دنیای بازیگری

سپیده خداوردی فعالیت بازیگری خود را از سال 1382 با سریال بچه‌های خیابان ساختهٔ همایون اسعدیان به صورت حرفه ای آغاز کرد و با سریال از یاد رفته به کارگردانی فریدون حسن‌پور در سال 1390 به شهرت رسید.

سریال بچه های خیابان

سپیده خداوردی در نمایی از سریال بچه های خیابان

سپیده خداوردی با فیلم ایستگاه بهشت به کارگردانی نادر مقدس در سال 1385 فعالیت سینمایی خود را آغاز کرده و در کنار شهاب حسینی به هنرمندی پرداخت.

فیلم ایستگاه بهشت 

سپیده خداوردی و شهاب حسینی در فیلم سینمایی ایستگاه بهشت

این بانوی هنرمند در فیلم و سریال های بسیاری همچون به خاطر مونا، محکومین، عروس تاریکی، خانه امن، تازه‌وارد، صبح آخرین روز و … نقش آفرینی کرده است اما همچنان سریال از یاد رفته را یکی از کارهای شاخص و مهم کارنامه هنری خود می‌داند. 

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در نمایی از سریال از یاد رفته

مروری بر نقش های سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در سریال آوای باران

آوای باران سریالی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1392 است که به روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

داستان این فیلم درباره مردی به نام طاهاست که همسرش را از دست داده و یک دختر به نام باران دارد. طاها که در کار واردات دارو می باشد در شرف ازدواج با دختری به نام مرضیه است اما در جریان کار خود به دلایلی راهی زندان کشور ترکیه شده و دخترش را به مرضیه می سپارد. نادر خواهرزاده طاها به همراه همسرش زیور، باران را به منزل خود برده و باران پس از مدتی به دلیل آزار و اذیت های زیور، سر از خانه کودکان کار در می آورد و ….

سپیده خداوردی در نقش مرضیه با بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی، امیر دژاکام، سیاوش خیرابی و آزاده زارعی به هنرمندی پرداخته است.

سریال آوای باران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا