بعد از سریال آوای باران چه فیلمی پخش می شود؟ | آشنایی با سریال بانوی عمارت!

به گزارش آلارمین پس از اتمام پخش سریال آوای باران، مدیران شبکه آی فیلم تصمیم گرفته اند که سریال بانوی عمارت را جایگزین این سریال کنند. سریال بانوی عمارت یکی از سریال های تاریخی جذاب تلویزیون است که بازیگرانی نظیر حسام منظور و مریم مومن در آن حضور دارند.

درباره سریال بانوی عمارت

«بانوی عمارت» که عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند در شهرهای تهران، کاشان و قزوین تصویربرداری می شود.
سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است. برخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

بازیگران سریال بانوی عمارت

پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزاآقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا