بهترین ترفندهای ایرانسل | ترفند جدید و کاربردی ایرانسل

به گزاش آلارمین اپراتور ایرانسل ترفند های خوبی دارد که کاربران  با استفاده از آن ها می توانند از خدمات بیشتر و بهتری بهره  ببرند. که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم.

یکی از این کد های ایرانسل  برای زمانی است که شما تصمیم دارید پاسخ تماس های ورودی  خود را ندهید و می خواهید از ترفند دیگری به جز خاموش کردن گوشی همراه استفاده کنید. با استفاده از این ترفند زمانی که فردی با همراه شما تماس میگیرد با پیغام شماره مشترک مورد نظر موجود نمی باشد یا شماره مسدود است روبرو می شود. برای این کار لازم است کد #094*21* را وارد کرده و سپس دکمه call و تماس را فشار دهید. پس از چند ثانیه یک پیغام بر روی گوشی ظاهر می شود که به معنای فعال شدن این موضوع است. برای غیر فعال کردن آن کافیست کد #21# را فشار دهید.

همچنین با شماره گیری کد  09121000000#*67* به راحتی می توانید ترفند خاموش نشان دادن گوشی برای شماره خاص برای خط تلفن خود فعال کنید. در این صورت اگر فردی با شماره تماس بگیرد دستگاه گوشی آن فرد را  Reject کرده و اعلام میکند دستگاه مورد نظر خاموش می باشد.  برای غیر فعال کردن این ترفند نیز کافیست کد #67# را تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا