بهترین تیپ با کتانی سفید مردانه و زنانه | از لباس اسپرت تا لباس مجلسی با کتانی سفید

 از تصاویر اینستاگرامی گرفته تا خیابان های شهر روزی نیست که دنیا از شکوه و زیبایی کفش های کتانی سفید خالی باشد. بهتر است این کفش ها را یک ترند خطاب نکنیم، آنها جزء اصلی کمد لباس همه ما هستند. پوشیدنی های کمی وجود دارند که از مرزهای سبک، کلاس و جنسیت فراتر رفته و مانند یک کفش کتانی سفید ماندگار شده باشند. به نظر می رسد کفش های کتانی سفید این روزها بیش از همیشه محبوب شده اند و به راحتی با هر لباسی ست می شوند. چه در اداره و محل کار، چه در گشت و گذار و چه در مهمانی می توان به سراغ کفش های کتانی سفید رفت؛ آنها هر لباسی را مد روز جلوه می دهند. در ادامه با نکات ست کردن کفش کتانی سفید با راهنماتو همراه باشید.

1- کفش کتانی سفید با شلوار جین

اولین و ساده ترین لباس برای ست کردن با کفش کتانی سفید، شلوار جین است. می توانید کفش کتانی سفید خود را با شلوار جین و بلوز مورد علاقه تان (یک تاپ رسمی، ژاکت یا حتی یک کت کتان) ست کنید. توجه داشته باشید که پوشیدن کفش کتانی سفید و شلوار جین همراه با یک بلوز یا کت بلند مجلسی ظاهر شما را رسمی تر می کند.

2- کفش کتانی سفید با شلوار بگ

شلوارهای بگ شلوارهای گشادی هستند که برای راحتی بیشتر در کمر آنها از کش استفاده شده است. این نوع شلوار جزو استایل‌های قدیمی است، اما امروزه نیز مورد استقبال بسیاری از دختران و پسران جوان قرار گرفته است. کفش های کتانی سفید یکی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن با شلوارهای بگ هستند.

3- کفش کتانی سفید با پیراهن

به جای پوشیدن صندل یا کفش مجلسی با پیراهن، می توانید کفش های کتانی سفید را با آنها ست کنید. این نوع پوشش در مکان های غیر رسمی مانند باشگاه های ورزشی عالی به نظر می رسند. ست کردن پیراهن و کت با کفش کتانی سفید یک استایل کاملا اسپرت و خاص است که بدن شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد.

4- کفش کتانی سفید و شلوارک سفید

کفش کتانی سفید و شلوارک سفید یکی از مناسب ترین ترکیب ها برای افرادی است که به سبک خیابانی و مد روز علاقه دارند. این کفش ها غیر رسمی، راحت و در عین حال شیک هستند و ست کردن آنها با شلوارک در ماه های گرم سال عالی است.

5- کفش کتانی سفید و شلوار جین مشکی

کفش کتانی سفید یکی از مینیمال ترین پوشیدنی های مردانه است و یک انتخاب عالی و آسان برای افرادی است که به پوشیدن شلوارهای جین مشکی عادت دارند. یک استایل کاملا مشکی با شلوار جین سفید نیز فوق العاده به نظر می رسد.

6- کفش کتانی سفید و شلوار جین جذب

یکی دیگر از استایل های مردانه پرطرفدار ست کردن شلوار جین جذب با کفش کتانی سفید است. لازم به ذکر است که دقت به تناسب رنگ شلوار و رنگ کتانی بسیار حائز اهمیت است و شما باید رنگ کتانی خود را متناسب با رنگ و مدل شلوارتان انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا