بیوگرافی آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران!

در این مطلب از آلارمین،به بهانه پخش مجدد سریال آوای باران، به معرفی آزاده زارعی بازیگر نقش باران در این سریال می پردازیم. آزاده زارعی با بازی در این سریال توانست طرفداران زیادی پیدا کند و نظرات مثبتی درباره بازی او در این سریال جذاب وجود داشت.

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 خرداد سال 1368 است و اصالتا اصفهانی است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران است. وی همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است. آزاده زارعی به دلیل بازی در سریال آوای باران در سال 1392 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش باران توانست خوش بدرخشد. او قبل از سریال آوای باران در اثری دیگر در نقش فرعی بازی کرده بود ولی به موفقیت چشمگیری نرسید.

خانواده

پدر او در حرفه قلم زنی فعالیت داشت و در میدان نقش جهان یک مغازه داشت و هم اکنون هم به رشته قلم زنی مشغول است. مادرش خانه دار است و برادری به نام احمد دارد که مهندس می باشد.

او در مورد برادرش می گوید:

هر کس که ما را در کنار هم ببیند متوجه می شود که با هم خواهر و برادریم! احمد لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT دارد و در حال حاضر برای دکتری می خواند.احمد به معنای واقعی برادر و دوست خوبی است.

او می گوید که پدر و برادرانش پشتیبان او بوده اند و از او حمایت کرده اند.

ازدواج و همسرش

آزاده زارعی هم اکنون مجرد است و هیچ خبری در مورد ازدواجش منتشر نشده است. در مورد ازدواج او شایعات زیادی منتشر شده است که همگی تکذیب شده اند و او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

آزاده زارعی

علایق

او شاعر و نویسنده نیز می باشد و در این هنر بسیار تبحر دارد. این بازیگر قلم زنی روی مس، نقره، روی و طلا را هم انجام می دهد و آثار خود را در گالری های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته است و فروش بالایی هم داشته است. پدر او استاد این هنر است و او از پدرش آموخته است.

آزاده زارعی

شروع موفقیت آمیز

او نخستین حضورش را در نقش اصغر فرشته که پسری لات بود در فیلم آمین به کارگردانی سامان سالور در سال 1389 تجربه کرد. این فیلم به دلیل حضور بدون حجاب آزاده زارعی با سر کچل در نقش پسرانه تا مدتی اکران نشد و با مشورت مراجع مجوز اکران گرفت. این فیلم در تاریخ 23 بهمن سال 1394 در سینماهای ایران اکران شد.

آزاده زارعی

نخستین سریال

در سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید و به سیندرلای سینمای ایران معروف شد. این سریال به نوعی سکوی پرتاب او به سوی موفقیت بود.

آزاده زارعی

شهرت با سریال آوای باران

نخستین باری او در سریال آوای باران در سال 1392 در نقش باران بود که باعث محبوبیت زیاد او شد. او در مورد سریال آوای باران می گوید:

دستیاران آقای سهیلی زاده من را به او معرفی کردند بعد از گذراندن چندین مرحله تست سخت، در نهایت برای حضور در این سریال انتخاب شد .تا روزی که فیلمبرداری آغاز شد، نمی دانستم به صورت قطعی انتخاب شده ام، در این سریال با سیاوش خیرابی، سام درخشانی و حمیدرضا پگاه همبازی بودم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا