بیوگرافی سیاوش خیرابی | با زندگینامه فرید سریال آوای باران بیشتر آشنا شوید!

سیاوش خیرابی یکی از بازیگران جوان کشور است که سابقه بازی در سریال های معروفی را در کارنامه خود دارد. یکی از بهترین و به یادماندنی ترین نقش های سیاوش خیرابی، بازی در نقش فرید توتونچی در سریال آوای باران بود که توانست محبوبیت این بازیگر را بیش از پیش کند در ادامه با بیوگرافی این بازیگر همراه شما هستیم:

بیوگرافی سیاوش خیرابی

زندگی شخصی و خانواده سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از آذرماه 1363 در تهران متولد شد. او لیسانس کامپیوتر دارد و دوره های بازیگری را در کانون سینماگران گذرانده است.

کودکی سیاوش خیرابی

عکس کودکی سیاوش خیرابی

در پاسخ به سوال سیاوش خیرابی اصالتا اهل کجاست باید بگوییم که این بازیگر مرد جوان، اصالتا تبریزی بوده و پسوند فامیلی تبریزی دارد، او در یک خانواده‌ پنج‌ نفره به دنیا آمده و پدرش منوچهر خیرابی و مادرش ماهرخ برهانی بوده و دو برادر به نام‌های آرش و اورنگ دارد.

برادران سیاوش خیرابی

مادر و برادران سیاوش خیرابی

ازدواج و همسر سیاوش خیرابی

جالب است با وجود اینکه این بازیگر بارها در مصاحبه های خود عنوان کرده است که مجرد بود و هنوز ازدواج نکرده است، موضوعاتی مثل سیاوش خیرابی و همسرش وفرزندانش یا حتی سیاوش خیرابی و همسرش جدید این بازیگر مرد ایرانی توسط کاربران جستجو شده و حتی در لیست جستجوهی برتر قرار دارد، در حالیکه این بازیگر هنوز مجرد بوده و خبری درباره ازدواج خود منتشر نکرده است.

سلفی سیاوش خیرابی

شروع بازیگری و فعالیت هنری سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی در سال 1375 برای نخستین بار جلوی دوربین استاد کلاری رفت و در فیلم کوتاه چال خیال حمید سلیمیان به ایفای نقش پرداخت ولی بخاطر مخالفت خانواده برای مدتی از دنیای هنر دور ماند تا تحصیلاتش را به پایان برساند. بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته کامپیوتر به خاطر علاقه زیادش به هنر دوره های بازیگری را در کانون بازیگران گذرانده و به همین واسطه برای اولین بار با فیلم تلخون جلوی دوربین می رود او به همراه نیما شاهرخ شاهی نخستین تجربه بازیگری را در این فیلم در کارنامه هنری خود رقم میزنند.

ورود سیاوش خیرابی به تلویزیون

اولین حضور سیاوش خیرابی در تلویزیون مربوط به سریال ترانه مادری می شود، بازی سیاوش خیرابی در نقش بهرام در سریال ترانه مادری نقطه عطفی در کنار هنرمندانی چون دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی و هما روستا در کارنامه هنری او است.

سیاوش خیرابی ترانه مادری

ترانه مادری اولین سریال سیاوش خیرابی

شهرت سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی که با نقش آفرینی در سریال ترانه مادری شناخته شد، با بازی در نقش رامین بیات در سریال دلنوازان طرفداران زیادی را به خود جلب کرد اما اوج شهرت و درخشش این بازیگر سال 1392 در سریال «آوای باران» با آزاده زارعی و مهران احمدی بود.

ورود سیاوش خیرابی به سینما

سیاوش خیرابی برای اولین بار با فیلم حسن پنهان در سال 1386 نقش کوتاهی را در سینما تجربه کرد، او تا کنون در فیلم های سینمایی نفوذی، لج و لجبازی، حس پنهان، یکی برای همه، خیابان یک طرفه و… حضور داشته است.

سیاوش خیرابی در لج و لجبازی

سیاوش خیرابی در فیلم سینمایی لج و لجبازی

مروری بر فیلم های سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی در آثار و فیلم های شاخصی بازی کرده است که این فیلم ها عبارتند از:

سیاوش خیرابی در عقرب عاشق

عقرب عاشق سریال نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در ژانر درام و تخیلی است که در آن سیاوش خیرابی نقش کسری کاظمی،پسرخاله بهداد، بهناز و خاطرخواه و خواستگار بهنازرا با هنرمندانی چون محمدرضا فروتن، آرمان درویش، آتنه فقیه‌نصیری، حسین پاکدل بازی می کند. در عقرب عاشق، بهداد (آرمان درویش) پس از مردن، در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد. خونی برای عقرب و…

سیاوش خیرابی در عقرب عاشق

سیاوش خیرابی در پوستر سریال عقرب عاشق

سیاوش خیرابی در آوای باران

سیاوش خیرابی که در سریال های دلنوازان و ترانه مادری نقش یک پسر بازیگوش و سر به هوا را بازی میکرد با حضور در سریال آوای باران بازی کاملا متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت. آوای باران در سال 1392 توسط حسین سهیلی زاده ساخته و از شبکه سوم سیما پخش شد و توانست عنوان پر بیننده ترین سریال سال را به خود اختصاص دهد. این سریال روایتگر داستان زندگی دختری است به نام باران با بازی آزاده زارعی که با قرار گرفتن در موقعیت های مختلف مسیر زندگی اش تغییر میکند و ماجراهای زیادی برایش اتفاق می افتد، پس از سال ها پدر باران به ایران بازگشته و به دنبال دختر گمشده اش میگردد. الهام چرخنده، سام درخشانی و حمیدرضا پگاه از دیگر بازیگران این سریال هستند. سیواش خیرابی نقش فرید در سریال اوای باران را بازی می کرد.

سیاوش خیرابی در آوای باران

سیاوش خیرابی در نمایی از سریال آوای باران

سیاوش خیرابی در ترانه مادری

ترانه مادری عنوان سریالی است که در سال 1387 توسط حسین سهیلی زاده ساخته و از شبکه سوم سیما پخش شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. این سریال روایتگر داستان زندگی دو برادر به نام های بهرام و پویا با بازی سیاوش خیرابی و محسن افشانی است که پدر و مادرشان را در کودکی از دست داده اند و حالا هر کدام به طور جداگانه از هم در کنار خاله و دایی خود زندگی میکنند. به خاطر اختلافات خانوادگی بهرام و پویا از هم دور شده اند و حالا مادربزرگ آن ها قصد دارد با ترفندهایی دو برادر را به هم نزدیک کند و همین موضوع ماجراهایی را بوجود می آورد. دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی و هما روستا از دیگر بازیگران این سریال میباشند.

سیاوش خیرابی در پوست شیر !

برخلاف تصور و جستجوی های کاربران فضای مجازی، این بازیگر در سریال پوست شیر برادران محمودی هیچ نقشی ایفا نکرده است و نامش در لیست بازیگران پوست شیر وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا