تقلب در برنامه مافیا لو رفت! | کدام بازیگران تقلب کرده اند؟

حواشی برنامه «شب‌های مافیا» که چندی است از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است در فضای مجازی خبرساز شده. علی صبوری، یکی از شرکت کنندگان این برنامه پست‌ مشکوکی در فضای مجازی منتشر و به کاربران سرنخ تقلب داد.

علی صبوری درمورد تقلب در برنامه شب های مافیا

اینو دوس داشتید بفرستید واس مافیابازا…بفهمن چه رکبی خوردن…من نه افشاگرم نه نظری راجع به بقیه دارم،لازم میدونم حقیقت رو بیان کنم((چیزی که اتفاق افتاده)) نه چیزی که صرفا نظر شخصی من یا کسی باشه و بدون مدرک و دلیل…اینم کل صحبتام،اونایی که میگن نباید بگی واس اینه دوس دارن خودشونو گول بزنن یا کله شون عین کبک تو برف باشه….مثه اینکه حرفای من چون باعث میشه طرف به خودش یادآوری کنه ای بابا امکان نداره اینطوری باشه وگرنه من باهوشم خودم باید میفهمیدم و در ادامه یادآوری میکنه که اتفاقا توی مخاطب هوشت پایین بوده که تا امروز متوجه نشدی….میاد منو محکوم میکنه به حسادت،یارفروشی،بی ادبی،اصلا تو کی هستی!!!! راحت باش،حقیقت تلخه چشات خیلی وقتا بهت دروغ میگن،گول خوردی.

عده زیادی از کاربران مخاطب این پُست را بهاره افشاری و برخی دیگر مجید واشقانی دانستند.

 

تقلب حسین مهری در مافیا

حسین مهری که چندی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرده بود به زودی پشت پرده تقلب در شبهای مافیا را افشا می کند به وعده خود عمل کرد و در لایوی جنجالی ماجرا را تعریف کرد. حسین مهری در لایو اینستاگرام با اشاره به پشت پرده تقلب در شب های مافیا گفت: در دست دوم بازی اتفاقاتی افتاد که من ترجیح دادم آن را به مردم بگویم. زمانی که برنامه را ضبط کردیم به آقای سعید ابوطالب، کارگردان گفتم که مخاطبان این قسمت را قطعا دوست نخواهند داشت، اما او نظر دیگری داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا