سایت ویرایش سهام عدالت برای تغییر شماره تلفن + نشانی

به گزارش آلارمین ویرایش شماره تلفن سهام عدالت امکان پذیر شد. احتمالا در این روزها شما هم شاکی هستید که پیامی برای واریز سود سهام عدالت شما نیامده در حالیکه این سود برای شما واریز شده است. شما می توانید از طریق سایت ویرایش سهام عدالت برای تغییر شماره تلفن، شماره موبایل ثبت شده در سامانه سهام عدالت را تغییر دهید.

با توجه به اینکه برای دریافت سود سهام عدالت لازم است کد ملی شخص با شماره تلفن او تطابق داشته باشد، کلیه افراد ثبت نام کرده در سهام عدالت می توانند شماره تماس و اطلاعات خود را در www.sahamedalat.ir یا www.samanese.ir ویرایش نمایند.

همچنین در صورت عدم تطابق کد ملی شخص با شماره تلفن وارد شده در سامانه سهام عدالت، فرد سهام دار می بایست شماره تلفن تحت مالکیت خود را در www.sahamedalat.ir وارد نماید.

مراحل ویرایش شماره تلفن سهام عدالت در www.sahamedalat.ir

به منظور ویرایش شماره تلفن سهام عدالت در www.sahamedalat.ir لازم است مراحلی را طی کرد که این مراحل به صورت زیر هستند:

مرحله اول: ورود به سامانه سهام عدالت به نشانی اینترنتی www.sahamedalat.ir و وارد شدن به قسمت “مشاهده دارایی سهام عدالت”

مرحله دوم: وارد کردن کدملی فرد سهامدار و کلیک کردن روی دکمه” دریافت پیامک اعتبارسنجی”

مرحله سوم: وارد کردن کد تصویر نمایش داده شده

مرحله چهارم: پس از انجام سه مرحله قبلی در این مرحله دو حالت رخ می دهد:

حالت اول: در صورتی که شماره تلفن همراه با کد ملی سهامدار مطابقت داشته باشد، کد تائید برای سهامدار به همان شماره موبایل ارسال می‌ شود.

حالت دوم: در صورتی که شماره تلفن همراه با کدملی سهامدار مطابقت نداشته باشد، این پیغام نمایش داده می‌شود: ” کد ملی و شماره تلفن همراه درج شده مطابقت ندارند. برای ورود به سامانه می‌توانید شماره تلفن همراه در مالکیت خود (منطبق با سرویس شاهکار) را وارد نمایید. ”

مرحله پنجم: در صورتی که شماره تلفن همراه با کدملی مطابقت نداشته باشد، بر روی دکمه “وارد کردن شماره” کلیک نمایید.

مرحله ششم: کد تصویر نمایش داده شده را وارد کرده و شماره تلفن جدیدی که تحت مالکیت سهامدار باشد را در قسمت مربوطه بنویسید و روی گزینه ” ارسال “ کلیک  کنید.

مرحله هفتم: پیغام ” درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. نتیجه درخواست طی ۴۸ ساعت آینده از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید. ” نمایش داده خواهد شد.

مراحل ویرایش شماره تلفن سهام عدالت در www.samanese.ir

دومین روش برای ویرایش شماره تلفن سهام عدالت استفاده از سامانه www.samanese.ir می باشد که مراحل آن به شرح زیر هستند:

مرحله اول: برای تغییر شماره تلفن سهام عدالت و یا ویرایش آن باید آدرس اینترنتی https://www.samanese.ir را در مرورگر خود وارد کنید.

مرحله دوم: حال لازم است بر گزینه “ورود به سامانه” کلیک کنید تا به صفحه‌ی زیر وارد شوید. پس از قبول و تایید مقررات سازمان گزینه ادامه را انتخاب نمایید.

مرحله سوم: با وارد کردن شماره ملی سهام‌ دار و کد امنیتی می‌ توانید به پروفایل خود دسترسی داشته باشید و از طریق پنل کاربری خود اقدام به ویرایش شماره تلفن سهام عدالت نمایید.

مرحله چهارم: برای تغییر اطلاعات لازم است مشخصات فرد سهامدار انتخاب شوند و در پایان هنگامی که اطلاعات نمایش داده می شوند آن ها را تایید کنید. البته در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات باید آن ها را مجددا تصحیح نمایید.

مرحله پنج: پس از انجام مراحل فوق در پنل سهام عدالت خود باید از منوی سمت چپ گزینه “ثبت شماره تلفن همراه” را پیدا کنید و سپس انتخاب نمایید.

مرحله شش: حال در فرم ویرایش شماره تلفن سهام عدالت ابتدا باید شماره قبلی خود را بنویسید و پس از آن شماره جدید را دو مرتبه وارد نمایید تا سیستم از صحت و درستی شماره تلفن شما اطمینان یابد.

مرحله هفت: در این مرحله با انتخاب گزینه ثبت و تغییر، شماره تلفن جدید شما در www.samanese.ir تغییر خواهد کرد و اطلاعات جدید شما بروزرسانی می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا