شهاب حسینی و امیر آقایی در «گناه فرشته» | زوجی که خبر از موفقیت می‌دهند!

به گزارش آلارمین سریال گناه فرشته با بازی شهاب حسینی و امیر آقایی از جدیدترین تولیدات فیلیمو است که قرار است از اول دی ماه پخش شود.

«برای فرشته دعا کنید…» همین جمله و انتشار آن توسط «پلتفرم فیلیمو» کافی بود تا حدس و گمان‌ها برای آغاز یک سریال جنجالی به اوج برسد. سریالی که حالا بیلبوردهای آن نیز با همین جمله در سطح شهر نصب شده تا مردمی که از همه‌جا بی‌خبر هستند هم نسبت به این جمله ، کنجکاو شوند.

از شب گذشته و با انتشار اولین تصاویر از «شهاب حسینی» و «امیر آقایی» برای اولین بار کنارهم در سریال «گناه فرشته» ، بسیاری از مخاطبین با واکنش‌های مثبت از ترکیب برنده این زوج نوشتند و ابراز امیدواری کردند که سریال جدید «حامد عنقا» بتواند یکی از نجات دهنده‌ی مجموعه‌های نمایش خانگی باشد.

«شهاب حسینی» که پیش از این در مجموعه «پوست شیر» با محبوبیت ویژه‌ای از سمت مردم مواجه شده بود حالا با «گناه فرشته» و در قامت یک وکیل قرار است با بازی‌اش عرض اندام کند و مردم را به تماشای سریالی با سطح بالا مواجه کند.

«امیر آقایی» نیز که پیش از تجربه همکاری موفقی را با «حامد عنقا» در «آقازاده» دارد ، مُهر تاییدی است بر ترکیبی که در فاصله دوهفته تا پخش خبر از برنده بودن آن می‌دهد.

جمعه؛ اول دی‌ماه قسمت اول «گناه فرشته» پخش می‌شود تا کنارهم قرار گرفتن «شهاب حسینی» و «امیر آقایی» در سریال «حامد عنقا» ، مردم را تا چندین هفته درگیر یک داستان پرماجرا کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا