طرز تهیه شیرینی آلمانی | تهیه شیرینی آلمانی با دستگاه آلمانی

به گزارش آلارمین با توجه به علاقه بسیاری از مردم دنیا به شیرینی، دستگاه های مختلفی برای تهیه انواع شیرینی تولید می شود. دستگاه آلمانی یکی از وسایلی است که برای پخت شیرینی آلمانی استفاده می شود.

در زیر کیانی ماشین تولید کننده انواع لوازم شیرینی پزی مانند دستگاه رولت، دستگاه آلمانی، دستگاه قیف و … شما را به آموزش پخت شیرینی با دستگاه آلمانی دعوت می کند تا بتوانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی آلمانی با دستگاه آلمانی

شیرینی آلمانی یکی از انواع شیرینی هایی است که طعم فوق العاده ای دارد و در سراسر دنیا با دستگاه آلمانی تولید می شود. برای تهیه این شیرینی از مواد مختلفی استفاده می شود که ترکیب آنها می تواند یک شیرینی خوشمزه آلمانی را به دست آورد. مواد لازم برای تهیه این دسر شکلات تخته ای، کره یا مارگارین، تخم مرغ، آرد سفید، وانیل مایع، مارمالاد طعم دار و پودر قند است. در زیر طرز تهیه این دسر خوشمزه را شرح می دهیم.

در مرحله اول از کره استفاده می شود که در ظرفی با دمای محیط ریخته می شود و پودر قند به آن اضافه می شود. سپس با استفاده از همزن، مواد را با هم مخلوط کنید تا کمی مخلوط شوند. در مرحله بعد مواد را با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا به صورت پودر ریز درآید. در مرحله بعد تخم مرغ سالم را در ظرفی ریخته و به همراه وانیل به کاسه حاوی مخلوط شکر و کره اضافه کنید. مواد را با هم ترکیب کرده و خوب مخلوط کنید. مواد را با حرکات دایره ای با هم مخلوط کرده و خمیر درست کنید.
راهنمای خرید گوشت بلدرچین، قرقاول و گوشت خروس را در ادامه مطلب بخوانید

سپس یک قسمت از خمیر را داخل سلفون قرار دهید و در یخچال قرار دهید، سپس اسفنج کره را روی آن قرار دهید و دوباره یک قسمت دیگر از خمیر و همچنین یک اسفنج دیگر کره را روی آن قرار دهید. پس از قرار دادن خمیر در یخچال، آن را با وردنه به ضخامت 3 میلی متر باز کنید. در مرحله بعد باید به داخل فر رفته و یکی از سینی های آن را بیرون بیاورید و دمای فر را روی 175 درجه سانتیگراد تنظیم کنید تا گرم شود.

قرار دادن خمیر در کنار کاغذ پخت یکی دیگر از مراحلی است که باید انجام دهید. در این مرحله باید کاغذ روغنی روی خمیر را بردارید و خمیر را برش بزنید تا تکه های خمیر به هم نچسبد. سپس به مدت 10-15 دقیقه بگذارید تا کیک ها بپزند. بعد از سرد شدن کیک ها نوبت به اضافه کردن مارمالاد می رسد. اضافه کردن مارمالاد با استفاده از قیف انجام می شود، بعد از اینکه کیک ها جا افتاد باید آنها را در سینی بچینید. مرحله آخر شامل اضافه کردن تکه های شکلات است که طبق سلیقه شما انجام می شود.

با در نظر گرفتن این نکات و پیروی از مراحل پخت، هر کسی می تواند شیرینی آلمانی نهایی را درست کند. در عین حال باید به نکاتی هم توجه کنید که آشپزی را بهتر می کند. پس با ما همراه باشید.

شیرینی
نکاتی برای پخت کیک با دستگاه زن آلمانی

برای اینکه بتوانید با دستگاه زن آلمانی بهتر شیرینی بپزید، بهتر است به چند نکته توجه کنید. با توجه به اینکه از ترکیب مواد مختلف برای تهیه شیرینی آلمانی استفاده می شود، رعایت چند نکته در خصوص این مواد ضروری است.
بیشتر بخوانید نشاسته ذرت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

یکی از نکاتی که به عملکرد بهتر در زمینه پخت این دسر کمک می کند این است که مواد مخلوط شده را زیاد هم نزنید. ورز دادن زیاد خمیر شیرینی هم اشتباه است. از این رو باید این نکات را در نظر داشته باشید. نکته دیگری که باید اضافه کنیم این است که می توان شیرینی آلمانی را بدون استفاده از شربت بار تهیه کرد. اما برای تهیه شربت می توانید از مواد مختلفی مانند زعفران، آبلیمو، شکر، آب و گلاب استفاده کنید.

به طور کلی باید گفت که رعایت این نکات می تواند کار شما را بهبود بخشد و به نتایج خوبی منجر شود. اگر از دستگاه شیرینی پزی آلمانی استفاده می کنید حتما به عملکرد آن توجه کنید.

عمل و کاربرد دستگاه شیرینی پزی زن آلمانی

در صنعت شیرینی پزی یکی از دستگاه های پرکاربرد دستگاه آلمانی و دستگاه قیف می باشد. شیرینی آلمانی از جمله شیرینی هایی است که با این دستگاه تولید می شود. افراد زیادی در سراسر کشور هستند که حداقل یک بار شیرینی آلمانی را امتحان کرده اند.

همانطور که گفتیم شیرینی آلمانی که نام دیگر آن شیرینی مشهدی است به بهترین نحو توسط این دستگاه قابل تولید است. تاثیر خوب این دستگاه در پخت کیک این است که کیک را یکنواخت و با کیفیت درست می کند. سرعت پخت شیرینی با دستگاه آلمانی چندین برابر بیشتر از روش دستی است. قدرت موتور این دستگاه 3 اسب بخار است. در واقع باید گفت که دستگاه زن آلمانی به عنوان دستگاه سپرده آب نباتی معرفی شده است. از دیگر اثرات مثبت این دستگاه این است که می تواند به افزایش بهره وری خط تولید شیرینی در یک قنادی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا