غزاله اکرمی بازیگر نقش ماهی در سریال «رحیل» از نقش سختش گفت!

به گزارش آلارمین غزاله اکرمی بازیگر نقش ماهی در سریال رحیل که این شب ها فصل دوم آن در شبکه سوم سیما پخش می شود در گفتگو با صبا اظهاراتی را بیان داشت.

غزاله اکرمی بازیگر نقش ماهی سریال «رحیل» در گفتگو با صبا: من جزوِ آخرین نفراتی بودم که به پروژه ملحق شدم؛ خیلی تمرین لازم بود چون علاوه بر رسیدن به نقش، درکِ موقعیت آن برش از زمان و‌… من باید از نظر فیزیکی هم آماده می‌شدم. هرروز به اندرونی می‌رفتم که محل فیلمبرداری بود و با لباس صحنه و با بستن پاهایم روی زمین می‌خزیدم. تا زمانی که هنوز مسلط نشده بودم برای اینکه اصلا از پاهایم استفاده نکنم، تا مدت‌ها حتی در منزل هم پاهایم را می‌بستم و روی دست‌هایم حرکت می‌کردم تا قدرت دست‌هایم، بتواند کمکم کند و ماهی باورپذیرتر باشد.

مهم‌ترین نقش «ماهی» این است که تاریخی را زندگی می‌کنی که از تو دور است و هیچ شباهت و نقطه مشترکی با زندگی در این زمان ندارد. خب این در همین ابتدای کار تکلیف تو را روشن می‌کند که قرار است پا به دنیای جدیدی بگذاری و قرار است با چالش‌هایی روبرو شوی که برای من به عنوان بازیگر، این یک نقطه طلایی است و با تمام وجود از آن استقبال می‌کنم، چون شاید تا آخرین روزِ عمرِ بازیگریم دیگر این شانس را نداشته باشم که بتوانم این چنین نقشِ متفاوتی را بازی کنم و اینجاست که دیگر اصلا کمیت برای تو مهم نیست، چون در همین حضور متفاوت، شخصیت کار خودش را می‌کند و حرفش را می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا