پیمان طالبی مجری برنامه طبیب کجاست؟ | بیوگرافی و عکس همسر آقای مجری

به گزارش آلارمین پیمان طالبی مجری معروف برنامه های تلویزیونی که در ماه های اخیر مجری برنامه طبیب بوده است، در روزهای اخیر با مشکلات کمر روبرو شده است.  پس از عمل پیمان طالبی از خود یک استوری منتشر کرد. جراحی پیمان طالبی با موفقیت انجام شده است.

بیوگرافی پیمان طالبی مجری

پیمان طالبی تولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۶ درتهران مجری و خواننده است وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی از دانشگاه همدان است.

 

پیمان طالبی چگونه مجری شد؟

وی کارش را در دوران دانشجویی با گزارشگری در تلویزیون همدان شروع کرد سپس مجری رادیو و تلویزیون همدان شد از سال ۱۳۸۸ هم به‌عنوان نماینده رادیو جوان در همدان با شبکه رادیوی جوان همکاری خود را آغاز کرد و در کنار آن گاهی نیز گزارش های ورزشی و فوتبال نیز  انجام می داد. طالبی پس از اتمام دوران تحصلیش در همدان ، در اواخر سال ۱۳۸۹ به تهران آمد و در رادیو جوان فعالیت خود را ادامه داد.

او با حضور در برنامه «مردم چی میگن» اولین فعالیت حرفه ای خود را در شبکه سه رقم زد. پس از آن نیز در برنامه‌های دیگری به عنوان مجری حضور داشت.

 

همسر پیمان طالبی مجری برنامه طبیب

وی  ازدواج کرده و متاهل است همسر او ندا مصباح است.

 

بیوگرافی پیمان طالبی مجری و همسرش +سوابق هنری و اینستاگرام - جوان ایرانی

از خوانندگی تامجریگری

طالبی صدای خوبی نیز دارد و گاهی آهنگ سازی هم می کند. خواننده ای توانا که در مسابقه صدا آزاد رتبه اول مسیقی پاپ را به دست آورد و جایزه و مقام خود را به نفر دوم داد او کار آهنگسازی نیز انجام میدهد همچنین وی ساز ارگ کار می کند.

 

حاشیه های مجری برنامه طبیب

وبی مجری برنامه پرطرفدار طبیب بود که در واکنش انتقاد آمیز از مسئولان بهداشتی درباره کرونا روی آنتن زنده بیان داشت مسئولان بهداشتی کشور زیپ دهانتان را برای مدتی ببندیدکه برای این انتقاد توبیخ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا