مهدویان دست من را گرفت و در عمق 8 متری پرت کرد! / اظهارات جدید نگار نیکدل بازیگر زخم کاری 2

به گزارش آلارمین نگار نیکدل بازیگر خوش چهره سریال زخم کاری؛ بازگشت که سابقه بازی در سریال تلویزیونی رحیل را نیز در کارنامه خود دارد در مصاحبه ای که به تازگی از او منتشر شد گفت مهدویان دست من را گرفت و در عمق هشت متری پرت کرد. البته منظور او به فرصت بازی سنگینی است که مهدویان کارگردان سریال زخم کاری به او داده است.

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر زخم کاری؛ بازگشت

نگار نیکدل هنرپیشه جوان و مستعد ایرانی از ابتدای دوران کودکی به هنرپیشگی . موسیقی علاقمند بود، وی در سریال زخم کاری ۲ با کاراکتر شیدا شفاعت مقابل دوربین می رود، او در این سریال دلباخته میثم (مرتضی امینی) میباشد که تصاویری احساسی را خلق می کنند.

مرور زندگی شخصی

خانم نیکدل در یک خانواده اهل هنر در اصفهان متولد شده است، پدر وی دارای شغل آزاد بوده و مادر او هم فعال در عرصه هنر به عنوان گوینده و مجری ابتدا در تلویزیون و رادیوی اصفهان و سپس با جابجایی به تهران فعالیتش را در تهران ادامه داد. با رفتن به تهران فعالیتش پررنگ تر شد و علاوه بر گویندگی و اجرا در بسیاری از برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون سردبیر و نویسنده این برنامه ها نیز بود. میترا بهرامی به خاطر علاقه اش به رشته روانشناسی، مشغول به تحصیل در آن گردید و روانشناس هم می باشد. خود این هنرمند نگار نیکدل دارای مدرک لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران است. نگار ۱۶۸ سانتیمتر قد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا