نحوه درخواست مرخصی تاکسی تهران با کد ملی (روش اینترنتی و غیرحضوری)

تاکسیرانان، از جمله اقشار زحمت کش جامعه بوده که زیر نظر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی که یک سازمان وابسته به شهرداری است، مشغول به فعالیت هستند و تمامی امور به آن ها، از قبیل دریافت پروانه کار تا اخذ مرخصی، تحت نظارت این سازمان صورت می گیرد.

اخذ مرخصی تاکسیرانان، یکی از مهم ترین مواردی بود که تا پیش از راه اندازی سامانه مرخصی تاکسیرانی و سایت صدور برگه مرخصی به صورت آنلاین، توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، صرفا از طریق مراجعه حضوری تاکسیرانان به سازمان، ممکن و میسر بود؛ اما، با راه اندازی این ​سامانه، امکان دریافت مرخصی تاکسیرانی و صدور برگه آن، به صورت آنلاین فراهم شد که بهره مندی از این امکان، صرفا در صورت اطلاع از نحوه کار با سامانه و چگونگی ثبت درخواست آن، ممکن می باشد.

از این رو، در مقاله حاضر، قصد داریم پس از معرفی سامانه مرخصی تاکسیرانی و بررسی راه ها و نحوه های دریافت مرخصی تاکسیرانان، در خصوص شیوه اخذ مرخصی تاکسیرانی اینترنتی و آنلاین، توضیح داده و درباره نحوه دانلود اپلیکشن انجام این امر، صحبت کنیم و بگوییم که صدور آنلاین برگه مرخصی تاکسی با کد ملی، چگونه است.

شایان ذکر است، با توجه به اینکه آدرس سامانه مرخصی تاکسیرانی، از شهری به شهر دیگر، متفاوت است، ما در راهنمای تصویری خود، از آدرس سامانه مرخصی تاکسیرانی شهر تهران استفاده کرده ایم که درخواست مرخصی و صدور برگه مرخصی آنلاین با کد ملی، از طریق آن، مطابق مراحل زیر است:

 

در ابتدا، متقاضی باید، آدرس سامانه مرخصی تاکسیرانی شهر خود را در مرورگر، جست و جو کرده و گزینه مرخصی را انتخاب کند که ما آدرس سایت مرخصی تاکسیرانی تهران، یعنی taxi.tehran.ir را جست و جو کردیم و وارد صفحه ای مشابه صفحه زیر شدیم.

 

 

 

در این مرحله، تاکسیرانان تهران، به صفحه ای مشابه صفحه زیر، هدایت شده و باید، بر روی گزینه( لطفا اینجا کلیک کنید)، کلیک نمایند.

 

 

 

در این قسمت، متقاضی باید، شماره ملی و تاریخ تولد خود را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب کند.

 

 

 

در این گام، متقاضی باید، گزینه مرخصی را انتخاب کند.

 

 

شایان ذکر است، به دلیل تازه تاسیس بودن سامانه مرخصی تاکسیرانی، این سایت، در حال حاضر، قادر به ارائه خدمات نیست و بهتر است که تاکسیرانان تهرانی متقاضی دریافت برگه مرخصی، به صورت حضوری، به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، مراجعه کنند.

 

صدور برگه مرخصی تاکسیرانی آنلاین با کد ملی

از دیگر پرسش هایی که تاکسیرانان، در خصوص دریافت مرخصی تاکسیرانی دارند این است که آیا امکان صدور برگه مرخصی تاکسی آنلاین با کد ملی، وجود دارد یا خیر و در صورت امکان، باید، به چه سامانه و سایتی، مراجعه کرد؟ لذا در این بخش، قصد داریم به این پرسش، پاسخ دهیم و نحوه و امکان انجام چنین امری را بررسی کنیم.

در پاسخ به این پرسش که آیا امکان صدور برگه مرخصی تاکسیرانی آنلاین با کد ملی، وجود دارد یا خیر؟ باید گفت، بله، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، در تمام شهرها، چنین امکانی را فراهم آورده است و تاکسیرانان، به صورت آنلاین و پس از وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد خود می توانند، درخواست مرخصی خود را ثبت کرده و برگه مرخصی خود را پس از صدور، دریافت کنند.

همچنین، در پاسخ به این پرسش که برای صدور برگه مرخصی تاکسی آنلاین با کد ملی، باید از چه طریقی اقدام کرد؟ باید گفت، کافی است تا متقاضی دریافت مرخصی، به سامانه مرخصی تاکسیرانی شهر خود، مراجعه کرده و مطابق آنچه در راهنمای تصویری قسمت های قبل، گفته شد، با وارد کردن کد ملی، اقدام به ثبت درخواست مرخصی خود نماید و پس از صدور، برگه مرخصی خود را به صورت آنلاین، دریافت کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا