چیدمان کابینت آشپزخانه ال شکل (100+ مدل ایرانی و خارجی)

طرح های چیدمان کابینت آشپزخانه ال شکل می تواند تاثیر زیادی در زیبایی منزل شما داشته باشد. آشپزخانه ال شکل در واقع یکی از چیدمان های پرطرفدار در نوع دکوراسیون آشپزخانه ایرانی است که به خصوص در خانه های کوچک زیاد استفاده می شود. همیشه استفاده بهینه و کاربردی از فضای آشپزخانه دغدغه مهمی محسوب می شود. نوع ساخت و اندازه فضای داخلی آشپزخانه، تعیین کننده‌ی نحوه طراحی داخلی و دکوراسیون آن است. در این مطلب از آلارمین می توانید بیش از 100 مدل جدید و مدرن از چیدمان کابینت آشپزخانه ال شکل را مشاهده کنید.

کابینت آشپزخانه ال شکل ایرانی

چیدمان آشپزخانه ال شکل یکی از محبوب‌ترین و کاراترین انواع آشپزخانه به حساب میاد که دارای دو ضلع متقاطع در اندازه‌های مختلفه و طراحی هایی که برای کابینت آشپزخانه ال مانند ایجاد میشه خیلی متنوع و خاصه.

توی این محتوا تعدادی از این سبک آشپزخانه رو به تصویر می‌کشیم و یک سری از مزایا، معایب و نقاط ضعف و قوت اون‌ها رو با هم بررسی می کنیم.

امروزه به دلیل این که فضای خانه ها به منظور استفاده صحیح از فضا کوچکتر شده است ، لازم است که با دقت بیشتری در مورد طراحی و دکوراسیون آن فکر کنید.

یکی از مهمترین مکان های خانه آشپزخانه است. در فضاهای کوچک ، شما باید به طراحی آشپزخانه توجه زیادی کنید تا علاوه بر این قابل استفاده باشد ، می توانید اشیاء مختلفی را در آن قرار دهید.

El Kitchen و همچنین مدل کابینت مورد استفاده در آن ، یکی از هوشمندانه ترین طرح هایی است که می تواند برای فضاهای کوچک ساخته شود. در این مقاله طرح کابینت آشپزخانه EL را بررسی خواهیم کرد.

پلان آشپزخانه ال شکل

طراحی آشپزخانه با توجه به نوع فضا و اصول طراحی در مدل های مختلف قابل اجرا می باشد. این بدان معنی است که هر طرحی ممکن است برای فضای شما مناسب نباشد. در چیدمان کابینت آشپزخانه می توان مدل های مختلفی را مشخص کرد. یکی از این نوع چیدمان ها L شکل است.

ادامه مطلب  با این پرده های ساده و شیک آشپزخانه، خانه‌ی شما جلوه‌ی زیباتری خواهد داشت!

آشپزخانه L شکل همانطور که از نامش پیداست آشپزخانه ای است که بین دو دیوار متقاطع قرار گرفته است. این شکل از آشپزخانه برای فضاهای کوچک ایده آل است، اما می تواند برای فضاهای بزرگ نیز استفاده شود.

چیدمان کابینت آشپزخانه ال شکل خارجی و مدرن

 

کابینت ال شکل سفید و طوسی

پلان آشپزخانه ال شکل طرح چوب

کابینت ال شکل سفید

کابینت ال سفید طوسی

اِل شکل مدل کابینت ال جدید

چیدمان آشپزخانه ال شکل

کابینت آشپزخانه ال شکل ایرانی

جزیره آشپزخانه ال شکل

کابینت ال های گلاس

مدل کابینت ال جدید

 

اشپزخانه ال شکل

آشپزخانه ال شکل کوچک

 

چیدمان آشپزخانه ال شکل

 

مدل اپن آشپزخانه ال شکل

چیدمان کابینت آشپزخانه ال شکل ایرانی

مدل کابینت ال جدید

مدل کابینت ال برای آشپزخانه کوچک

طراحی کابینت ال مانند آشپزخانه

 

آشپزخانه ال بدون سینک، اجاق گاز و یخچال انگار یه چیزایی کم داره! مگه اینکه همه این وسایل رو توی جایی به اسم مطبخ یا آشپزخانه کثیف جای‌گذاری کرده باشن.

 

رنگ خاکستری کابینت همیشه خاصه؛ بی دلیل نیست که بهش پادشاه رنگ‌ها هم گفته میشه! فضای سبز پشت این آشپزخانه ال شکل یکی از آپشن‌های مهم این خونه هست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Picture_8 022

 

 

 

 

کابینت های گلاس سفید طوسی مات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کابینت سفید طوسی مات

کابینت سفید با نوار طوسی

 

کابینت سفید طوسی روشن

 

 

 

 

 

 

هایگلاس کابینت سفید طوسی براق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا