آدرس مراکز اعتراض به خلافی خودرو تهران + شماره تلفن

برخی مواقع ممکن است به دلایل مختلف مثل خطای انسانی یا تشخیص اشتباه دوربین راهنمایی و رانندگی، راننده به‌اشتباه جریمه شود. در این صورت می‌توان به خلافی خودرو اعتراض کرد. برای اعتراض به خلافی خودرو ۴ حالت وجود دارد.

  • اعتراض به قبض جریمه. برای اعتراض و شکایت به قبض جریمه‌ای که برای شما صادر شده است، باید به مرکز اجراییات شهر خود مراجعه کنید.
  • اعتراض به جریمه دوربین (بدون قبض). در صورت شکایت به جریمه ثبت‌شده توسط دوربین، باید به یکی از مراکز رسیدگی پلیس راهور مراجعه و شکایت خود را مطرح کنید.
  • اعتراض به وضعیت تخلفات رانندگی. ممکن است تخلفات خودرویی را پرداخته باشید، ولی در سیستم ثبت نشده باشد. برای اعتراض به وضعیت تخلفات رانندگی، باید شکایت خود را نزد پلیس +۱۰ مطرح کنید.
  • اعتراض به جریمه بالای ۳ میلیون تومان. اگر خودرو شما به دلیل عبور مبلغ جریمه از مرز ۳ میلیون تومان توسط پلیس توقیف شد، برای اعتراض به جریمه باید به واحدهای رسیدگی به تخلفات رانندگی مراجعه کنید. به بیان بهتر، اگر مبلغ خلافی از ۳ میلیون تومان بیشتر باشد، جهت اعتراض باید به مرکز اجراییات پلیس راهور مراجعه و فرم مربوطه را پر کنید تا به شکایت شما رسیدگی شود.

توجه داشته باشید که اعتراض به خلافی خودرو مستلزم ارائه مدارکی مثل اصل کارت ملی مالک ماشین، اصل سند مالکیت ماشین، فرم تکمیل‌شده درخواست اعتراض و کارت شناسایی وکیل مالک است.

آدرس مراکز اعتراض به خلافی خودرو تهران

لیست مراکز رسیدگی به اعتراضات جرایم رانندگی، مستقر در تهران که می‌توانید شکایت به جریمه خودرو را در آن مراکز پیگیری کنید، عبارتند از:

1. واحد رسیدگی در منطقه 8: اتوبان باقری (جنوب به شمال)، تقاطع رسالت – شماره تلفن مرکز: 77876676

2. واحد رسیدگی در منطقه 14: خیابان نبرد، میدان نبرد، انتهای خیابان شهید ابراهیم بیدی – شماره تلفن مرکز: 33057528

3. واحد رسیدگی در منطقه 16: خیابان بعثت، خیابان رجائی جنوبی، خیابان هلال احمر، مقابل سیلو – شماره تلفن مرکز: 55330307

4. واحد رسیدگی در منطقه 20: شهرری، خیابان استخر، روبروی فروشگاه شهروند – شماره تلفن مرکز: 55902110

5. واحد رسیدگی در منطقه 21: تهرانسر، انتهای بلوار یاس – شماره تلفن مرکز: 44538808

6. واحد رسیدگی در منطقه 22: همت غرب، آزادگان جنوب، شهرک گلستان، بلوار گلها، خیابان یاسمن جنوبی – شماره تلفن مرکز: 44736840

7. واحد رسیدگی در منطقه 28: انتهای بزرگراه امام علی، انتهای بلوار اوشان، روبروی بیمارستان 505 ارتش – شماره تلفن مرکز: 22195752

آدرس مرکز اجراییات پلیس تهران

مرکز اجراییات تهران بزرگ در «بزرگراه یادگار امام، خیابان حبیب اللهی شمال، جنب کلانتری ستارخان، مرکز خدمات ترافیکی» واقع شده است.

اعتراض به خلافی خودرو از طریق اینترنت امکان پذیر است؟

امکان اعتراض به جریمه رانندگی اینترنتی وجود ندارد و معترض باید به صورت حضوری به مراکز ذیصلاح مراجعه کند. فرقی نمی کند که جریمه به چه شکلی برای شما ثبت شده باشد. به هر حال این فرصت محدود برای هر کسی فراهم است که تا 60 روز پس از ابلاغ جریمه ثبت شده، امکان اعتراض برای او فراهم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا