آرایش ترند 2024 که تو رو جذاب تر میکنه!

نوع میکاپ و آرایش کردن هر سال عوض می شود و طبق اصولی که مجله های آرایشی و زیبایی مطرح دنیا ارائه می دهند، آرایش ها نیز در هر سال متفاوت خواهد بود. معمولا یکی از ملاک های آرایش ترند هر سال به رنگ هر سال مربوط می شود. در این مطلب از آلارمین قصد داریم میکاپ ترند سال 2024 را معرفی کنیم تا با شروع سال جدید زیباترین آرایش را داشته باشید.

 

  • سایه‌های آبی رنگ

انتخاب رنگ سایه یک زمانی صرفا به رنگ لباس و لاک بستگی داشت! اما با تغییرات زیادی که در دنیای فشن و مد رخ داد مسائل دیگری هم این میان آمده است! رنگ آبی به عنوان سایه یک انتخاب زیبا و بی بدیل است. دیگر مهم نیست سایه را گربه‌ای بکشید یا ساده، مهم این است که رنگ آبی را در آرایش خود همراه کنید. به هر شکلی که از آبی استفاده کنید ترند آرایشی 2024 را رعایت کرده‌اید!

  • آرایش چشم اسموکی

چندین و چندسال است که آرایش چشم اسموکی علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده است. این نوید را به شما بدهیم که اگر به این سبک علاقمندید همچنان در دنیای میکاپ حرف برای گفتن دارد. این نکته را فراموش نکنید که آرایش چشم اسموکی نیازمند این است که رنگ رژلب شما نود یا ملایم باشد.

  • میکاپ باربی

علاقمندان باربی کجا هستید؟! از وقتی که فیلم باربی هم در سطح دنیا پخش شد توجه به این سبک آرایش نیز بیشتر خودش را نشان داده است. یک آرایش عروسکی و درعین حال ملایم دخترانه! اگر به رنگ صورتی علاقه خاصی دارید حتما این نوع میکاپ موردپسند شما خواهد بود!

  • رژلب قرمز

یک زمانی رژلب فقط قرمز به حساب می‌آمد! دوره‌ای هم رژلب‌های پررنگ از عالم میکاپ حذف شده بودند و فقط رنگ‌های نود در صحنه حاضر بودند! اما رژلب قرمز باز هم به میادین بازگشته است! اگر همیشه قرمزپسند هستید درنظر داشته باشید که این رنگ برای رژلب، ترند 2024 است. پس خوشحال باشید!

  • سایه نقره‌ای

سایه نقره‌ای جذابیت خاصی دارد. این سایه را می‌توانید حتی در آرایش اسموکی خودتان به کار ببرید. برای اینکه سایه‌ی شما خوب روی پشت پلک قرار بگیرد و ریزش نداشته باشد حتما قبل از اینکه سایه بزنید از پرایمر استفاده کنید.

  • میکاپ کره‌ای

کره‌ای‌ها چه در صنعت فیلم سازی یا در صحنه‌ی موسیقی خیلی طرفدار دارند. اگر دقت کرده باشید میکاپ کره‌ای‌ها اصلا غلیظ نیست و یک آرایش ملایم و روشن را مدنظر دارد. اگر از طرفداران آرایش سبک هستید می‌توانید نیم نگاهی به کره‌ای‌ها داشته باشید. خط چشم‌های کره‌ای این روزها خیلی باب دل جوانان است. خط چشم‌هایی صاف و ظریف که زیبایی چشم را بیشتر نشان می‌دهد.

  • استفاده از نگین در آرایش صورت

اگر از طرفداران اکسسوری در آرایش هستید سال جدید سال رونق شماست! نگین‌ها تلالو و جذابیت آرایش شما را افزایش می‌دهند. این نگین‌ها با چسب مخصوص به پوست صورت می‌چسبند و بعد به راحتی برداشته می‌شوند.

  • رژلب‌های براق

رنگ‌های براق و متالیک برای رژلب انتخابی مطابق ترند 2024 در میکاپ است. از هر رنگ رژلبی که دوست دارید استفاده کنید با اندکی درخشش مطابق مد حرکت کرده‌اید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا