آموزش بافت مو هلندی به ساده ترین روش!

بافت مو از شیک‌ترین و زیبا‌ترین راه‌های درست کردن و آرایش موها است که هیچوقت از ترند خارج نمی‌شود و همیشه و همه‌جا کاربرد دارد. تنوع بسیار زیادی در مدل‌ها و روش‌های بافت مو وجود دارد و بافت هلندی یکی از معروف‌ترین آن‌هاست. این مدل بافت ممکن است برای بسیاری گیج‌ کننده به نظر برسد، اما در ادامه می توانید به راحتی این بافت را یاد بگیرید.

مراحل آموزش بافت مو هلندی

۱. در قدم اول آموزش بافت مو هلندی، موها را به خوبی شانه بزنید و مطمئن شوید هیچگونه گره یا به هم چسبیدگی بین تارهای مو وجود نداشته باشد. به علاوه در صورت نیاز می‌توانید از کمی روغن یا اسپری دوفاز برای راحت‌تر شانه شدن موها استفاده کنید. سپس موها را فرق وسط باز کنید.

بافت مو هلندی

۲. حالا یک بخش از موها را به خوبی جمع کنید تا هنگام بافت مو جلوی دست نباشد. می‌توانید این کار را با کش مو یا یک کلیپس انجام دهید.

بافت مرحله به مرحله هلندی

۳. حالا از قسمت کنار فرق سر، یک مثلث کوچک جدا کنید. سپس مطابق عکس، این مثلث را به سه رشته مو تقسیم کنید.

آموزش بافت مو هلندی

۴. قسمت سخت آموزش بافت مو هلندی از این جا آغاز می‌شود که نیاز به دقت دارد. ابتدا رشته داخلی (عقب‌ترین رشته مو) را از زیر رشته‌ی میانی رد کنید. در واقع حالا رشته داخلی خودش به میانی تبدیل می‌شود.

تقسیم مو در بافت هلندی

۵. حالا بیرونی‌ترین رشته مو (نزدیک‌ترین به صورت) را زیر رشته میانی ببرید. سعی کنید موها را سفت نگه دارید تا بافت زیباتری داشته باشید.

بافت بسیار راحت مو به سبک هلندی

۶. حالا باید مقداری کمی مو اضافه کنید و دو مرحله قبل را تکرار کنید. دقت کنید که مو اضافه کردن را تمیز و محکم انجام دهید.

سبک هلندی بافت مو

۷. حالا باید با تکرار این مراحل جلو بروید. در هر بار مو اضافه کنید و آن را به زیر رشته میانی ببرید. به مرور بخش بافته شده کلفت‌تر و محکم‌تر می‌شود.

بافت موی بلوند

۸. این کار را تا جایی ادامه دهید که به پشت گردن برسید. حالا می‌توانید انتهای بافت را با کش ببندید یا اگر دوست داشتید یک بافت ساده بزنید تا به انتهای موها برسید.

بافت هلندی موی بلند

۹. همه‌ی مراحل آموزش بافت مو هلندی را برای سمت دیگر موها نیز تکرار کنید. به جهت بافت دقت کنید و سعی کنید برای بهترین نتیجه ممکن، قرینگی را در دو طرف رعایت کنید.

بافت بسیار زیبای هلندی

۱۰. در نهایت موها را به خوبی چک کنید. می‌توانید به آرامی رشته موها را کمی شل کنید تا ظاهر حجیم‌تری به بافت خود بدهید. همچنین اگر خرده‌ موهای زیادی دارید از مقداری ژل ملایم حین بافت استفاده کنید و در نهایت هم می‌توانید به وسیله اسپری مو، موها را در جای خود فیکس کنید.

بافت هلندی موی بلوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا