انواع ادکلن اونتوس مردانه و زنانه

کمپانی کرید یکی از معروف ترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن در جهان است. این شرکت در سال 1760 توسط جیمز هنری کرید در لندن تاسیس شد. در طول تاریخ ۲۶۳ ساله شرکت کرید، این شرکت همواره در بین برترین و محبوب ترین برندهای عطر در جهان بوده است. عطر اونتوس یکی از محبوب ترین محصولات این برند جهانی است.

شرکت کرید به لطف استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرمول های انحصاری در تولید ادکلن اونتوس محصولاتی با ماندگاری بسیار طولانی تولید می کند. عطر کرید اونتوس عطری مجلل و گران قیمت است و عطر مردانه اونتوس پرفروش ترین محصول این برند می باشد.

چطور عطر اورجینال را شناسایی کنیم؟

یکی از مهم ترین موارد در خرید کرید اونتوس برای زنان و کرید اونتوس برای مردان، اطمینان از اصل بودن آنهاست. متأسفانه همیشه تولیدکنندگان سودجوی وجود دارند که عطرهای تقلبی تولید و می فروشند. اما خوشبختانه راه های مختلفی برای تشخیص اصالت یک عطر وجود دارد. در ادامه به نشانه های اصالت عطر اونتوس برای زنانه و عطر اونتوس برای مردان می پردازیم.

رایحه عطر کرید اونتوس

کرید اونتوس یک عطر میوه ای شیپر است که ماندگاری شگفت انگیزی دارد. اما بوی آن اصلا تند و آزاردهنده نیست. اما عطرهای تقلبی بسیار قوی و حتی تند و زننده هستند. فرمول کرید اونتوس به قدری پیچیده و ظریف است که به سختی یک عطرساز بی تجربه بتواند چنین ترکیب کامل و ظریفی خلق کند.

مقایسه های زیادی بین نسخه تقلبی و اصلی Creed Ontus انجام شده است که طعم های مختلف نسخه های جعلی را نشان می دهد. عطرهای تقلبی تنها حدود 15 درصد نت های مشابه عطرهای کرید را دارند. بنابراین اگر با عطر زنانه اونتوس و عطر مردانه اونتوس آشنا هستید و عطر و ادکلن اونتوس اورجینال را در یک فروشگاه معتبر استشمام کرده اید، بلافاصله می توانید تقلبی یا اصل بودن عطر را تشخیص دهید.

بسته بندی

بسته بندی یکی از مواردی است که می توان از آن برای تضمین عطر تقلبی یا اصل کرید اونتوس استفاده کرد. عطرهای تقلبی اغلب بسته بندی سلفون ندارند اما عطرهای اصل کرید اونتوس دارای بسته بندی سلفون و بی عیب و کیفیت بسیار بالایی هستند.

لوگوی کرید

یکی دیگر از مواردی که می توان از روی آن فیک بودن کرید اونتوس را شناسایی کرد لوگوی کرید است که روی شیشه عطر چاپ می شود. در شیشه های اصلی، لوگو به خوبی در مرکز قرار می گیرد و ظاهری حرفه ای و بسیار  شفاف دارد.

قیمت و خرید عطر اونتوس

گذشته از موارد بالا که برای اطمینان از اورجینال بودن عطر می توان در نظر داشت، خرید از فروشگاه های معتبر نیز یکی از راه های مطمئن برای خرید عطر اورجینال است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا