با این 40 مدل رنگ موی فانتزی دخترانه رنگین کمونی زیباتر از همیشه باشید!

مجموعه ای از رنگ مو رنگین کمانی دخترانه جدید ۲۰۲۴ را آماده کردیم تا به شما کمک کند تا به باشکوه ترین رنگ مو رنگین کمانی دخترانه را انتخاب کنید.

 

اگر به دنبال تغییر رنگ موهای خود با روندی هستید که می تواند بیانیه ای ایجاد کند، به ما اجازه دهید شما را به سمت رنگ مو رنگین کمانی دخترانه جدید ۲۰۲۴، راهنمایی کنیم. ترند رنگ موی رنگین کمانی همچنان قوی و پرطرفدار است، بنابراین اکنون زمان مناسبی است که موهای خود را با مجموعه ای از رنگ ها اشباع کنید تا یک «کار واقعاً چشم گیر و متفاوت» را انجام دهید.

اگرچه تصمیم گیری بین موهای بلوند، موهای قهوه ای و موهای قرمز می تواند به اندازه کافی سخت باشد، بنابراین تلاش برای تشخیص اینکه کدام رنگ موی رنگین کمانی برای شما مناسب است کار آسانی نیست. به همین ممنظور، در ادامه این بخش از زیبامون، مجموعه ای از رنگ مو رنگین کمانی دخترانه جدید ۲۰۲۴ را آماده کردیم تا به شما کمک کند تا به باشکوه ترین رنگ مو رنگین کمانی دخترانه را انتخاب کنید.

رنگ مو رنگین کمانی دخترانه، یک روند درخشان و جسورانه است که با تمام شکوه و جلال چند رنگی خود، زیبایی و جلوه متفاوتی را برای موها ایجاد می کند. این رنگ مو جذاب، بسیار تطبیق پذیرتر از آن چیزی است که فکر می کنید، فراتر از رنگ های کلاسیک رنگین کمان است. یعنی می توانید، رنگ های مختلف رنگین کمانی را با توجه به سلیقه خود در تمام قسمت های مو، فقط به شکل هایلایت هایی در لا به لای موهای تیره یا روشن یادر قسمت جلو موها انجام دهید و ظاهر متفاوت و شیکی برای موهایتان ایجاد کنید.

همچنین انتخاب تناژ رنگهایی که در این رنگ مو استفاده می شود کاملا سلیقه ای است؛ یعنی شما می توانید هم از رنگهای کاملا پررنگ و خیره کننده برای ایجاد رنگ موی رنگین کمانی خود استفاده کنید و هم به سراغ رنگهای ملایم و پاستلی بروید و یک جلوه رنگین کمانی شیک و زیبا روی موهایتان داشته باشید.

با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه به آن اشاره کردیم، می توانید یک رنگ موی رنگین کمانی دخترانه جدید و زیبا ایجاد کنید:

با دکلره کردن موها شروع کنید

بخش هایی از مو که قرار است دارای رنگ های رنگین کمانی باشد را باید با استفاده از دکلره روشن کنید و تقریبا به رنگ پایه برسانید. سعی کنید دکلره کردن موها را کاملا با حوصله و طبق دستور العمل دکلره ای که مورد استفاده قرار می دهید، انجام دهید تا موها کاملا روشن شده و هیچ گونه آسیبی به مو نرسد.

پالت رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید

برای اینکه یک جلوه رنگین کمانی و جذاب روی موهایتان داشته باشید، لازم است یک پالت رنگ زیبا که متشکل از چند رنگ مختلف است را انتخاب کنید. برای این منظور، گزینه های مختلفی از جمله رنگین کمان کلاسیک و رنگ های پاستلی پیشنهاد می شود. بری اینکه ظاهر نهایی موها کاملا زیبا و جشمگیر شود، بهتر است با افکت‌ ها آزمایش کنید و با رنگ‌ ها خلاقیت به خرج دهید تا به ظاهر رنگین کمانی منحصر به‌ فردی برسید.

بخش های رنگین کمانی روی موها را کاملا دقیق اجرا کنید

آیا می خواهید قسمت رنگین کمانی در پایین موها اجرا شود و حالت پنهان داشته باشد؟ و یا می خواهید هایلایت های ظریفی در لابه لای موهایتان با رنگهای رنگین کمانی داشته باشید؟ یا شاید تمایل دارید فقط قسمت کوچکی از ساقه مو یا پایین موها را به شکل رنگین کمانی رنگ کنید. مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس رنگهای مختلف را کاملا با دقت روی موها بزنید تا به یک اثر رنگین کمانی زیبا روی موها برسید.

در این مرحله، بهتر است از فویل استفاده کنید تا قسمت های رنگی جداگانه تمیز نگه داشته شود. اینکار از ترکیب سایه های پررنگ با هم جلوگیری می کند و ظاهری مرتب تر به جا می گذارد.

در ادامه نمونه های متنوع و جدیدی از رنگ مو رنگین کمانی دخترانه جدید ۲۰۲۴ را ببینید و برای رنگ موی بعدی خود ایده بگیرید:

 

شیک ترین مدل رنگ مو رنگین کمانی دخترانه با رنگ زمینه مو دودی و انتهای مو رنگین کمانی

شیک ترین مدل رنگ مو دخترانه با رنگ زمینه بنفش و هایلایت های رنگین کمانی

 

زیباترین مدل رنگ مو رنگین کمانی دخترانه با رنگهای پاستلی و روشن

 

موهای بلند و موج دار با هایلایتهای رنگین کمانی ملایم و پاستلی

 

مدل رنگ مو جدید دخترانه با رنگ زمینه بلوند یخی و انتهای مو رنگین کمانی و شیک

زیباترین مدل رنگ مو رنگین کمانی دخترانه جدید 2024

مدل رنگ مو رنگین کمانی مخفی در قسمت زیر و پشت موها

مدل رنگ مو مشکی با هایلایت رنگین کمانی در قسمت جلو موها

موهای بلوند دودی با هایلایت های رنگین کمانی و جذاب

مدل رنگ مو بلوند دودی با چند رشته هایلایت رنگین کمانی در کنار موها

مدل مو کوتاه زنانه با رنگ مو رنگین کمانی با تناژهای نارنجی و شرابی و دودی

شیک ترین مدل رنگ مو رنگین کمانی هیدن

مدل مو دخترانه با رنگ زمینه بلوند دودی و هایلایت های رنگین کمانی به سبک پری دریایی

مدل رنگ مو دودی با هایلایت های رنگین کمانی شیک در قسمت انتهای مو

مدل رنگ مو رنگین کمانی دخترانه 2024 جذاب و جدید

مدل مو کوتاه با رنگ زمینه بلوند یاسی و هایلایتهای رنگین کمانی و شیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا