با خامه ترش چی درست کنیم؟

با خامه ترش چه چیزهایی می توان درست کرد؟

خامه یک محصول خوشمزه و مغذی است که قسمت چرب شیر است. از آنها برای تهیه کره، خامه ترش، خامه قنادی استفاده می شود و به چای و قهوه اضافه می شود. خامه فرم گرفته افزودنی خوبی برای میوه های تازه است. اما اگر خامه ترش باشد چه؟ به نظر می رسد ساده ترین و طبیعی ترین راه حل دور انداختن آنهاست. اما عجله نکنید، زیرا خامه ترش را می توان برای اهداف آشپزی و آرایشی استفاده کرد.
چه غذاهای خوشمزه ای را می توان از خامه ترش تهیه کرد

کرم های آلوده می توانند پنکیک های بسیار خوبی درست کنند. برای انجام این کار، 2 تخم مرغ را با کمی شکر دانه ای، نمک به مزه، کمی جوش شیرین و خامه ترش اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و آرد الک شده را اضافه کنید. مقدار آرد بستگی به مقدار خامه اضافه شده دارد. بپاشید تا خمیر نسبتاً غلیظی پس از مخلوط کردن به دست آید. پنکیک ها را از دو طرف در روغن نباتی داغ سرخ کنید تا قهوه ای شوند.

روی یک رنده متوسط، به خمیر اضافه کنید، پنکیک ها به خصوص خوشمزه خواهند شد.

پنکیک گوریف هر میز را تزئین می کند. برای تهیه آنها، 2 پیمانه آرد گندم را با 3 زرده تخم مرغ و حدود 100 گرم کره آب شده مخلوط کنید. مخلوط حاصل را با خامه ترش (حدود 200 میلی لیتر) رقیق کنید. 3 سفیده تخم مرغ را به یک کف سفت اضافه کنید، دوباره خوب مخلوط کنید. یک قاشق غذاخوری روغن نباتی اضافه کنید و پنکیک ها را در یک تابه چدنی بسیار داغ بپزید.

با خامه ترش چی درست کنیم

استفاده های دیگر خامه ترش

همچنین می توانید از خامه ترش در برخی از پای ها، املت ها و سس ها استفاده کنید. یا مثلا یک تابه سیب زمینی را با سس شیرین و ترش بپزید. برای این کار، برش های نازک سیب زمینی و پیاز را کمی تفت دهید، نمک و فلفل را روی یک ورقه پخت چرب شده (لایه زیرین سیب زمینی و سپس حلقه های پیاز) بریزید، برش های سیب زمینی را با خامه ترش بپاشید و در آن بپزید. فر به نظر می رسد یک غذای بسیار خوشمزه است.

در هر صورت ما در مورد کرم مایع صحبت می کنیم. اگر خامه خشک خراب شد، بهتر است آن را دور بریزید، برای غذا خوب نیست.
ماسک و خامه بر اساس خامه ترش

اگر خامه ترش را با آب لیمو مخلوط کنید، یک ماسک مغذی عالی برای پوست طبیعی خواهید داشت. به هر حال، همین مخلوط با اضافه کردن یک قاشق چای خوری عسل مایع به عنوان یک کرم دست نرم کننده و سفید کننده عالی عمل می کند. و برای پوست های خشک، ماسک خامه ترش مخلوط با خیار، رنده شده روی رنده متوسط ​​و کمی مایع فشرده بسیار مناسب است.

همچنین می توانید کرم را بدون افزودن مواد دیگر روی پوست خود بمالید. با کمک کرم می توانید صفحه ناخن را تقویت کنید، لایه بندی را از بین ببرید و حتی از شر قارچ خلاص شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا