برای جذب کراش استوری چی باید بزاریم؟

در این مطلب از آلارمین متوجه می شوید برای جذب کراش خود چی باید استوری کنید.

نظر مخاطبان را درباره موضوعات مختلف در استوری بپرسید

استوری نظر سنجی هم یکی دیگر از عواملی است که می تواند باعث رشد یک پیج اینستاگرامی شود؛ برای مثال می توانید هر چند وقت یک بار یک استوری با سوال نظر سنجی از مخاطب روی پیج خود قرار دهید تا به این شکل توجه افراد را به پیج خودتان جذب کنید و تعامل کانال را هم به همین شیوه بالاتر ببرید. نظر سنجی ها می توانند به هر موضوعی مربوط باشند شما، هم می توانید یک موضوع فان را در نظر گرفته و نظر افراد را بپرسید و هم می توانید درباره پیج و محصولات آن و نظر افراد درباره خدمات کانال تان از آنها بپرسید.

ویدیوهای کوتاه به عنوان استوری می تواند برای پیج مفید باشد

داشتن ویدیو های کوتاه در یک پیج می تواند به جذابیت پیج اضافه کند؛ این استوری ها می تواند درباره هر چیزی باشد که به صورت روزمره برای شما اتفاق افتاده است و یا هر چیز بامزه یا جالبی که برایتان رخ می دهد می تواند موضوع یک استوری جذاب باشد. به یاد داشته باشید که ویدیو های بلند به صورت تکه تکه در استوری ها پخش می شوند و این موضوع می تواند کنجکاوی افراد برای ادامه دادن تماشای یک ویدیو را بیشتر کند.

 

استوری های جالب و جذاب برای جذب کراش را چگونه تهیه کنم؟

برای تهیه یک پست استوری جذاب می توانید از تمام امکاناتی که خود اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید و با افزودن استیکر ها، ایموجی ها و افکت های تصویری یک پست عالی و بدون نقص در اینستاگرام بگذارید، تصاویر بدون نقصی که می توانند مخاطبان شما را کاملا جذب کانال شما کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا