بیوگرافی آموری نولاسکو بازیگر سریال فرار از زندان

بیوگرافی آموری نولاسکو

آمائوری نولاسکو گاریدو بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1349 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار آمائوری نولاسکو گاریدو می‌توان به بازیگری در سریال فرار از زندان، فیلم سلاطین خیابان و فیلم خاطرات عجیب اشاره کرد.

آمائوری نولاسکو گاریدو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1382 در 33 سالگی در فیلم ۲سریع و ۲خشمگین به کارگردانی John Singleton بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فرار از زندان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آمائوری نولاسکو گاریدو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پل واکر، Tyrese Gibson، Cole Hauser و اوا مندز را تجربه کرد.

آمائوری نولاسکو گاریدو در سال 1384 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آمائوری نولاسکو گاریدو در این سال، بازیگری در سریال فرار از زندان به کارگردانی پائول شیورینگ محسوب می‌شود.

فرناندو سوکره در فرار از زندان

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو بازی در سریال فرار از زندان بوده است. آمائوری نولاسکو گاریدو سال 1384 در 35 سالگی در سریال فرار از زندان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با پائول شیورینگ همکاری داشته است. آمائوری نولاسکو گاریدو توانست با بازی در سریال فرار از زندان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دامینیک پرسل، ونتورت میلر، رابرت نپر و سارا وین کالایز بر تجارب او افزود.

فیلم های آموری نولاسکو

آمائوری نولاسکو گاریدو علاوه‌بر سریال فرار از زندان، سال 1387 در 38 سالگی در فیلم سلاطین خیابان نیز بازی کرده است. آمائوری نولاسکو گاریدو این‌بار با دیوید آیر یعنی کارگردان فیلم سلاطین خیابان و هنرمندانی چون کیانو ریوز، فارست ویتاکر، Hugh Laurie و کریس ایوانز همکاری داشت.

در این سال‌ها آمائوری نولاسکو گاریدو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Tyrese Gibson با 2 مرتبه، Ludacris با 2 مرتبه، Cole Hauser با 2 مرتبه و Michael Rispoli با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با آمائوری نولاسکو گاریدو داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آمائوری نولاسکو گاریدو را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 92% آثار وی سینمایی و 8% آثارش تلویزیونی است. در واقع آمائوری نولاسکو گاریدو از مجموع 14 اثری که در کارنامه دارد، در 13 اثر در سینما با نام‌های فیلم جنایتکار، فیلم Animal، فیلم Small Time، فیلم In the Blood، فیلم یک روز خوب برای جان سخت، فیلم خاطرات عجیب، فیلم Armored، فیلم مکس پین، فیلم سلاطین خیابان، فیلم تبدیل شوندگان، فیلم نیمکت گرم کن ها، فیلم Mr 3000 و فیلم ۲سریع و ۲خشمگین به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال فرار از زندان بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه 48 ساله و بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار آمائوری نولاسکو گاریدو در منظوم سر بزنید. همه 14 اثر مهم آمائوری نولاسکو گاریدو در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار آمائوری نولاسکو گاریدو در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر آمائوری نولاسکو گاریدو در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال فرار از زندان محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Small Time محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران آمائوری نولاسکو گاریدو کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی آمائوری نولاسکو گاریدو، آثار آمائوری نولاسکو گاریدو، جوایز آمائوری نولاسکو گاریدو، همکاران آمائوری نولاسکو گاریدو، گالری عکس آمائوری نولاسکو گاریدو، قد آمائوری نولاسکو گاریدو، وزن آمائوری نولاسکو گاریدو، رنگ چشم آمائوری نولاسکو گاریدو، وضعیت تأهل و همسر آمائوری نولاسکو گاریدو، فرزندان آمائوری نولاسکو گاریدو، حواشی آمائوری نولاسکو گاریدو و کودکی آمائوری نولاسکو گاریدو می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا