بیوگرافی بازیگران سریال ترکی اسرار خانواده!

سریال اسرار خانواده یکی از جدیدترین سریال های ترکیه ای است از شبکه دی ترکیه پخش شده است و با استقبال زیادی روبرو شده است. در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال ترکی اسرار خانواده همراه شما هستیم.

بازیگران سریال ترکی اسرارخانواده

Ayça Bingöl 

آیچا بینگول متولد ۱۹۷۵ در استانبول ترکیه است.

وی بازیگری را از سال ۱۹۹۶ شروع کرد، همچنین وی در کار دوبله هم فعالیت داشته است.

وی متاهل است . آیچا در سال ۲۰۰۱ با علی آلتوغ ۴۴ ساله ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند است.

آیچا ۱۵۵ سانتی متر قد دارد.

 Bülent İnal 

Bülent Inal بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1352 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Bülent Inal می‌توان به بازیگری در فیلم در انتظار بهشت، فیلم Offside اشاره کرد.

Bülent Inal نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1379 در 27 سالگی در فیلم Offside به کارگردانی Serdar Akar بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم در انتظار بهشت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Bülent Inal محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Fatih Akyol، Müjde Ar، Akasya Asiltürkmen و Sezai Aydin را تجربه کرد.

 Ceyda Düvenci

جیدا دوونجی بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه است. وی سال 1356 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Ceyda Düvenci می‌توان به بازیگری در فیلم Dragon Trap، فیلم Everything’s Gonna Be Great اشاره کرد.

Ceyda Düvenci نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1377 در 21 سالگی در فیلم Everything’s Gonna Be Great به کارگردانی Ömer Vargi بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Dragon Trap، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Ceyda Düvenci محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Cem Yilmaz، Mazhar Alanson، Selim Nasit و Mustafa Uzunyilmaz را تجربه کرد.

Ceyda Düvenci در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Ceyda Düvenci در این سال، بازیگری در فیلم Dragon Trap به کارگردانی Ugur Yücel محسوب می‌شود.

 

 Sercan Badur

سرکان بودور در تاریخ 30 اکتبر سال 1990 متولد شده و الان 29 ساله هست

ملیت ترکیه ای داره و در شهر استانبول به دنیا اومده.

او تا به حال در فیلم ها و سریال های زیر بازی کرده:

Atlikarinca (2011

Oyle Bir Gecer Zaman ki (2010)

El yazisi (2012)

 

Erdem Akakçe

وی سال 1354 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Erdem Akakce می‌توان به بازیگری در فیلم G.D.O. BlackCat، فیلم Karanliktakiler اشاره کرد.

Erdem Akakce نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1388 در 34 سالگی در فیلم Karanliktakiler به کارگردانی Çagan Irmak بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم G.D.O. BlackCat، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Erdem Akakce محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Riza Akin، Derya Alabora، Durul Bazan و Atacan Canay را تجربه کرد.

Erdem Akakce در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Erdem Akakce در این سال، بازیگری در فیلم G.D.O. BlackCat به کارگردانی Murat Aslan محسوب می‌شود

 

Can Albayrak

در 22 دسامبر 1989 به دنیا آمد و 31 سال دارد.
او اهل آنکارا است.
مرا فراموش نکنید ، قهرمان پشتکار ، پدر و خانواده من تعدادی از سریال هایی است که کان در آنها به ایفای نقش پرداخته.

 

Eva Dedova

اوا ددووا (متولد 22 فوریه 1992) بازیگر قزاق و ترک است.

والدین او قزاق هستند اما از تبعه روسی-آلمانی هستند.

اوا در قزاقستان و ترکیه بزرگ شده.

او در بخش تئاتر دانشگاه قدیر هاس تحصیل کرد و به زبانهای ترکی ، روسی ، قزاقستانی ، انگلیسی مسلط است.

 

 Caner Şahin

جانر شاهین متولد ۱۹۹۲ در اسکیشهیر ترکیه است.

این بازیگر فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک می باشد که بعدها به تئاتر علاقه مند شد.

وی فعالیت خود را در سال ۲۰۱۶ با سریال Babam ve Ailesi آغازکرد.

وی ۱۸۴ سانتی متر قد و در حال حاضر مجرد است.

اینستاگرام جانر بیش از ۵۰ هزار دنبال کننده دارد.

 

Sera Kutlubey

خانواده کوتلوبی در ۱۹ آوریل ۱۹۹۴ صاحب دختری زیبا شدند. سرا در شهر استانبول ترکیه در خانواده ای متوسط متولد شد. او دوران کودکی خوبی داشت و در بهترین مدرسه ترکیه درس خواند. از همان کودکی علاقه مند شدید به بازیگری بود. این علاقه او را پس از گذراندن دانشگاه به آکادمی ارتباطات باسکن کشاند.

قطعا چهره سرا برای شما آشناست…او جمره سریال استانبول ظالم است.

سرا با بازی خیره کننده در استانبول ظالم به محبوبیت و شهرتی دست یافت که پیش از آن در هیچ فیلم و سریالی موفق به کسب آن نشده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا