بیوگرافی بهزاد خلج | بازیگر سریال پوست شیر و آقای قاضی را بهتر بشناسید!

بهزاد خلج (زاده ۳۱ فروردین ۱۳۵۴ در تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال آقای قاضی و مانکن به شهرت رسید.

بهزاد خلج یکی از بازیگران ایرانی تازه کار و جدید است که تاکنون در آثار فیلم و سریال ایرانی زیادی به ایفای نقش پرداخته است. به گزارش نمناک وی در آثاری همچون مانکن، زهرمار، محکومین، عقیق، نامه آخر، سفر در خانه، به وقت شام، نوار زرد، مرز خوشبختی و فیلم با من حرف بزن و… نقش آفرینی کرده است.

زندگی شخصی بهزاد خلج

بهزاد خلج بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1354/01/31 در تهران می باشد.

ازدواج و همسر بهزاد خلج

بهزاد خلج ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصل ازدواج ایشان دو پسر است.

بهزاد خلج و پسرش

آغاز فعالیت هنری بهزاد خلج

بهزاد خلج از بازیگران تئاتر می باشد و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. این بازیگر اولین بار در سال 1395 درسریال مرز خوشبختی ساخته آقای حسین سهیلی زاده ایفای نقش نمود و در قاب تلویزیون ظاهر شد.

بهزاد خلج

درخشش بهزاد خلج در تلویزیون

بهزاد خلج گرچه در سریال مرز خوشبختی به هنرنمایی پرداخت اما با بازی در سریال محکومین به عنوان نقش اول در مقابل شبنم قلی خانی استعداد بازیگری خود را به نمایش گذاشت و به شهرت دست یافت.

این هنرمند در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند، اثر مهم بهزاد خلج در این سال، بازیگری در سریال سفر در خانه به کارگردانی بهمن گودرزی می باشد.

بهزاد خلج

ورود بهزاد خلج به عرصه نمایش خانگی

بهزاد خلج با ایفای نقش وکیل کتایون (مریلا زارعی) در سریال مانکن اولین تجربه خود را در عرصه شبکه نمایش خانگی به دست‌آورد و در کنار بازیگران شناخته شده ای به هنرنمایی پرداخت.

بهزاد خلج در سال های بازیگری خود با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما این بازیگر با شهرزاد کمال‌زاده (2 مرتبه)، سید جواد زیتونی (2 مرتبه) و ابوالفضل جمشیدی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا