بیوگرافی حلما سمرقندی بازیگر سریال گناه فرشته | عاطفه سمرقندی کیست؟

حلما سمرقندی در ابتدا با نام عاطفه سمرقندی کار خود را در فضای مجازی آغاز کرد و با همکاری افرادی همچون محمدامین کریم پور به شهرت رسید. او پس از مدتی از فضای مجازی فاصله گرفت و در فیلم سینمایی “آهوی پیشونی سفید” به کارگردانی سیدجواد هاشمی بازی کرد.

پس از این فیلم سینمایی هلما سمرقندی را در سریال تلویزیون “حورا” مشاهده کردیم که اولین تجربه تلویزیونی او محسوب می شد. او پس از حضور در تلویزیون تقریبا تمام فعالیت های مجازی خود را کنار گذاشت و بسیاری از عکس ها و کلیپ های منتشر شده را حذف کرد. در حال حاضر او با بازی در سریال گناه فرشته در شبکه نمایش خانگی باز هم دیده شده است.

بیوگرافی حلما (عاطفه) سمرقندی

حلما سمرقندی، زاده دهه ۷۰، در تهران می باشد که به تازگی در سریال حورا و پیشونی سفید و اختاپوس ایفای نقش کرده و بطور جدی وارد حرفه بازیگری شده است.

حلما سمرقندی، پیش از ورود به دنیای سینما و تلویزیون، بازیگر ویدیوها و کلیپ های طنز و کمدی چهره های شناخته شده اینستاگرام و فضای مجازی یا همان کمدین های دنیای مجازی (واینرها) بود و اکنون با وارد شدن به دنیای سینما و تلویزیون، در یکی از پست های صفحه اینستاگرام خود نیز به موضوع خداحافظی خود از دنیای مجازی اشاره کرده است.

بازیگر فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید

حلما سمرقندی نخستین بار با فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی سیدجواد هاشمی وارد دنیای سینما شد و برای نخستین بار حضور در قاب تلویزیون را با سریال «حورا» تجربه می کند. در حال حاضر هم او در سریال گناه فرشته اولین تجربه خود در نمایش خانگی را سپری میکند.

عاطفه سمرقندی از بازیگران نوظهور سینما و تلویزیون است که پیش از این به عنوان یک اینفلوئنسر و بازیگر ویدیوهای کمدی در فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت داشته و به تازگی به عنوان بازیگر در سریال «حورا» در نقش طناز جلوی دوربین رفته است.

بیوگرافی حلما سمرقندی بازیگر گناه فرشته

سریال گناه فرشته Fereshteh’s Sin محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی ، درام می‌باشد و به کارگردانی حامد عنقا در سال 1402 ساخته شده است. در سریال گناه فرشته بازیگرانی چون امیر آقایی، دیبا زاهدی، لادن مستوفی، محمد مهدی سلطانی، نفس بازغی، شهاب حسینی، حلما سمرقندی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

پیج اینستاگرام عاطفه سمرقندی (حلما) : helmasamarghandi

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا