بیوگرافی علی تقوازاده | بازیگر نقش سینا در سریال آوای باران کیست؟

در این شب ها با پخش مجدد سریال آوای باران بازیگران این سریال دوباره ذهن مخاطبان را قلقلک داده اند و مردم کنجکاو شده اند که این بازیگران کجا هستند؟ علی تقوا زاده که بازیگر نقش سینا در سریال آوای باران بود یکی از بازیگرانی است که پس از این سریال کمتر دیده شد. در این مطلب از آلارمین می توانید بیوگرافی علی تقوازاده را مطالعه کنید.

تقوا زاده زاده سال ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و دستیار کارگردان است.

سوابق بازیگری

تقوا زاده بازیگری را از ۱۲ سالگی از دوران دانش آموزی از تئاتر مدرسه آغاز کرده است.

او علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان چند تله‌ فیلم بوده بیشترین فعالیتش در پشت صحنه به عنوان عوامل فنی بوده است.

ازدواج و همسر علی تقوازاده

 

بازیگر نقش سینا در سریال آوای باران کیست؟

وی با بازی در آوای باران در نقش نامزد بیتا با بازی نیلوفر پارسا به شهرت رسید.

او بعد از درخشش در این مجموعه برای بازی در سریال کیمیا در نقش سروش دعوت شد

بازی نقش سروش در سریال کیمیا بازی گری را با گذراندن دوره های بازیگری در کلاس اساتیدی همچون امیر بدرطالعی و امین تارخ آموخت.

او شخصیت پسری به نام سینا را بازی میکرد که برای رسیدن به پول خلاصه می شد، حاضر بود دست به هر کاری بزند و حتی بدون علاقه به بیتا با ازدواج کند تا از این طریق پولی به دست آورد.

علی تقوا زاده گفته است : «با خواندن فیلمنامه از شخصیت چندگانه سینا خوشم آمد، نقش سینا در سریال آوای باران و کلا فیلم نامه سریال برایم جالب و گیرا بود.

من با شناختی که از خودم دارم ، کاملاً با سینا متفاوت بودم. چرا که من اساساً فرد آرامی هستم و فضا و جو سینا خیلی از من دور بود و یکی از مشکلاتم هم همین بود که من باید تفاوتی بین شخصیت اصلی خودم به عنوان علی و شخصیت سینا در آوای باران ایجاد می کردم که یکی از ارزش‌ های بازیگری هم همین است.»

علی تقوا زاده : «کار کردن با افرادی که سال‌ های سال تجربه حضور و کار در این حیطه را دارند مانند آقای حمیدرضا پگاه و خانم الهام چرخنده و حتی بازیگران توانمندی مانند خانم آزاده زارعی که بازیگر نقش باران در آوای باران بودند و به نوعی نقش اصلی را بر عهده داشتند، برایم سخت و دل‌ نشین بود اما از این بابت خوشحالم که تمامی بازیگران این سریال ضمن اینکه همهگی از بهترین‌ ها بودند و به من انرژی و آرامش خوبی را منتقل می‌کردند.»

صفحه اینستاگرام علی تقوازاده

صفحه اینستاگرام این بازیگر با نشانی alitaghvazadeh فعال است که میتوانید با فالو کردن تصاویر جدید بیشتری را مشاهده کنید

نظرات 4

  1. با اینکه آوای باران اولین تجربه بازیگری متم ایشون بوده ولی بازی نسبتا خوبی رو ارائه دادن.باید بیشتر از ایشون استفاده بشه.مثلا چنین شخصی برای نقش فرعون در سریال موسی خوب بود.

    1. احتمالا به خاطر تجربه کمشون در بازیگری برای چنین نقشی انتخاب نشدند

  2. اگر خارج بود الان خیلی ازش استفاده میکردن.آوای باران خیلی استثنایی ساخته شد.همیشه با تعجب از خودم میپرسم چه جوری اینقدر خوب ساخته شد.باید در دانشگاه های بازیگری،بررسی کنن که چرا این سریال اینقدر خوب شد.سریالی بود که ریتمش تند و استاندارد بود و آدم کسل نمیشد.بازیگراش انگار یک انگیزه و محرک بیرونی قوی داشتن.نمیدونم شاید پول مناسبی گرفتن که واقعا توان بالا گذاشتن.شایدم پول خوبی نگرفتن.البته پول خوب هم تو کشور ما نیست،منظورم پولیه که مثلا از پول خیلی کم،یه مرتبه بالاتره.

    1. سعی میکنیم مطالبی درباره حقوق دریافتی بازیگران سریال آوای باران رو داخل سایت قرار بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا