میثم در زخم کاری اهل کجاست؟ | بیوگرافی پسر مالک در زخم کاری

در این مطلب از آلارمین با بیوگرافی مرتضی امینی تبار یا همان میثم زخم کاری آشنا می شویم.

مرتضی امینی تبار با بازی درخشان خود در نقش میثم در سریال زخم کاری توجه طرفداران را به خود جلب کرده است و در مصاحبه های خود درباره این موضوع صحبت کرده است.

خانواده مرتضی امینی تبار

پدر و مادر مرتضی امینی تبار از اقوام تاجیک می باشند که در سال ۱۳۷۵ به ایران مهاجرت کرده اند و در شهر قم ساکن شده اند. مرتضی امینی تبار دارای یک خواهر به نام لیلا می باشد.

مرتضی امینی تبار افغانی است ؟

مرتضی امینی تبار بازیگر زخم کاری بازگشت اصالتا افغانی است، او در ایران به دنیا آمده و تا کنون سه بار و برای مدت کوتاهی به افغانستان سفر کرده است.

فیلم سینمایی مرجان

ازدواج مرتضی امینی تبار و همسرش؟!

مرتضی امینی تبار ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد.

مرتضی امینی تبار مجری

مرتضی امینی تبار از دوران نوجوانی به بازیگری و مجریگری علاقه داشت، او در ۱۵ سالگی به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شد.

ورود مرتضی امینی تبار به دنیای هنر و بازیگری

مرتضی امینی تبار از ۱۷ سالگی تئاتر را به صورت حرفه ای شروع کرد و بعد از یکسال با قبولی در رشته بازیگری به دانشگاه تهران رفت و در آنجا به تحصیل پرداخت.

تئاتر بانوی محبوب من

مرتضی امینی تبار تئاتر

مرتضی امینی تبار با نمایش راز بقا به کار گردانی صالح علوی زاده به صورت حرفه ای بر روی صحنه رفت، او در نمایش بی مکان به کارگردانی لعبت شعار و نمایش چهلم امیر پیشوایی و مشاهیر افشین واعظی نیز بازی کرده است.

اوج شهرت مرتضی امینی تبار، بازیگر افغانستانی زخم کاری

مرتضی امینی تبار با بازی در سریال زخم کاری در نقش پسری عاشق پیشه به نام میثم به اوج شهرت رسید، جالب است بدانید زخم کاری اولین تجربه این بازیگر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا