بیوگرافی کامل بازیگران سریال منو بشنو + داستان فیلم

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی منو بشنو – Duy Beni (داستان + زمان پخش)

سریال ترکی “مرا بشنو” (Duy Beni)، محصول سال 2022 است و توسط علی بالجی (Ali Balci) کارگردانی شده است. از آن‌جایی‌که این مجموعه یکی از بهترین سریال های ترکی محسوب می‌شود، به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال منو بشنو پرداخته‌ایم. داستان این سریال از مقاله کوسیف الهام گرفته شده و فیلم‌نامه آن توسط تیمی متشکل از ۱۳ نویسنده تدوین شده است.

از هنرپیشگان اصلی سریال باید به برک هاکمن، اجه کوکنلی، رابیا سویتورک و جانر توپچو اشاره کرد. سریال ترکی “مرا بشنو” یک درام نوجوانانه و عاشقانه است و در طول یک فصل و 20 قسمت از شبکه Star TV پخش شد.

زمان پخش سریال ترکی مرا بشنو – Duy Beni

duy beni plot cast 1

سریال ترکی مرا بشنو هرروز ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه جم سریز پخش می‌شود. شما می‌توانید در ساعات ۱۶:۰۰ و ۰۹:۰۰ بازپخش این سریال ترکی را از جم سریز تماشا کنید.

  • شبکه پخش کننده سریال مرا بشنو: جم سریز
  • روز پخش سریال مرا بشنو: هر روز
  • ساعت پخش سریالمرا بشنو از جم سریز: ۲۰:۰۰
  • ساعت باز پخش سریال مرا بشنو از جم سریز: ۱۶:۰۰، ۰۹:۰۰

خلاصه داستان سریال ترکی مرا بشنو

داستان دو دختر نوجوان به نام‌های اکیم و لیلاست که دوستان صمیمی هستند و جزو خانواده‌هایی با درآمد متوسط به پایین محسوب می‌شوند. آن‌ها همیشه به دانش‌آموزان پولدار مدرسه دوگرو حسادت می‌کنند.

یک روز، لیلا در یک تصادف با ماشینی لوکس آسیب می‌بیند و راننده مقابل فرار می‌کند و وارد مدرسه دوگرو می‌شود. به دنبال این حادثه، لیلا مجبور می‌شود تمام عمر خود را روی ویلچر بگذراند و مدرسه نیز در تنگنا قرار می‌گیرد. در پی این اتفاق، مدرسه تصمیم می‌گیرد سه دانش‌آموز از طبقه پایین را بورسیه کند و یکی از آن‌ها اکیم است.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال ترکی مرا بشنو

حال زمان معرفی هنرپیشه‎‌های سریال رسیده است. سریال ترکی “مرا بشنو” (Duy Beniظ) یک درام نوجوانانه و عاشقانه است و اکثر بازیگران این سریال کم سن و سال و تازه‌کار هستند. در ادامه می‌توانید نگاهی کوتاه به بیوگرافی و تصاویر آن‌ها داشته باشید.

برک هاکمن در نقش سلیم بندر – Berk Hakman

Berk Hakman

در سریال ترکیه‌ای “منو بشنو”، برک هاکمن نقش سلیم بندر، معلم مدرسه را ایفا می‌کند. برک یک بازیگر ترک است که در صنعت سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت می‌کند. او در تاریخ ۱۸ اوت ۱۹۸۱ (۲۷ مرداد ۱۳۶۰) متولد شده است.

برک هاکمن بازیگری را از سال 2003 آغاز کرده و در برخی از آثار برجسته از جمله “آن‌ سوی تپه” و سریال‌های “به یاد بیار عشقم” و “سکوت کنندگان (Suskunlar)” حضور داشته است.

اجه کوکنلی در نقش بهار ایدین – Ege Kökenli

Ege Kokenli

اجه کوکنلی در تاریخ ۳۰ مارس ۱۹۹۳ (۱۰ فروردین ۱۳۷۲) به دنیا آمد. وی در سن ۱۱ سالگی شروع به بازی در یک سریال تلویزیونی کرد و از آن زمان به بعد در زمینه تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و در این حوزه موفقیت‌های زیادی داشت.

ازجمله آثار مشهوری که اجه کوکنلی در آن‌ها نقش داشته است، می‌توان به سریال‌های “چکاوک”، “هرگز تسلیم نمی‌شویم” (Asla Vazgeçmem)، “دختران آفتاب” (Güneşin Kızları) و “ضربان قلب” اشاره کرد. اجه کوکنلی در سریال ترکی “مرا بشنو” در نقش بهار، معلم مدرسه بازی می‌کند.

رابیا سویتورک در نقش اکیم – Rabia Soytürk

Rabia Soyturk

رابیا سویتورک، از بهترین بازیگران ترکی، در تاریخ ۱۱ مارس ۱۹۹۶ (۲۱ اسفند ۱۳۷۴) به دنیا آمد. وی در دانشگاه معماری تحصیل کرده و همچنین به‌صورت هم‌زمان به تئاتر و بازیگری مشغول بوده است.

از آثار معروف این بازیگر می‌توان به سریال‌های “شخصیت” (Sahsiyet)، “گلپری”، “اسم من ملک” (Benim Adim Melek) و سریال تاریخی ترکی به نام “آلپ ارسلان: سلجوقیان بزرگ” اشاره کرد. در این سریال، رابیا سویتورک نقش اکیم را بازیگری کرده و نقش اصلی را بر عهده دارد.

جانر توپچو در نقش کانات – Caner Topçu

Caner Topcu

جانر توپچو در تاریخ 4 تیر 1376 به دنیا آمد. او مسیر حرفه‌ای خود را از طریق تئاتر آغاز کرد و در سال 2015 در اولین تجربه خود در فیلم سینمایی “Bilinçsizler”، حضور یافت.

سپس در سریال‌های محبوبی مانند “کشیک” و “بارباروس‌ها: شمشیر مدیترانه” به ایفای نقش پرداخت. وی نیز در سریال “مرا بشنو” نقش کانات را بازی کرد که یکی از نقش‌های اصلی این سریال بود. در کل، او تاکنون ۳ فیلم و ۴ سریال را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

هلین کاندمیر در نقش لیلا – Helin Kandemir

 

هلین کاندمیر بازیگر 19 ساله ترکیه‌ای، مسیر حرفه‌ای خود را در سال 2017 با بازی در نقش پلین در سریال “گمنام‌ها” (Isimsizler) شروع کرد. سپس در بازه زمانی بین سال‌های 2018 تا 2019 در سریال “یک لیتر اشک” (Bir Litre Gözyasi) حضور داشت.

اوج شهرت هلین با فیلم “داستان سه خواهر” بود که باعث شناخت عمومی این بازیگر جوان شد. در سال‌های اخیر، او توانست نقش‌های دیگری را بازی کند و با بازی در نقش لیلا پینار در سریال “مرا بشنو” نشان داد که یک بازیگر با آینده‌ای درخشان است.

سایر بازیگران سریال مرا بشنو

در سریال ترکی مرا بشنو، شخصیت‌پردازی‌ها به‌درستی انجام شده بود و اغراق‌شده و دور از ذهن نبود. در ادامه سایر بازیگران این سریال را معرفی خواهیم کرد که با بازی خود به جذابیت این سریال کمک کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا