جایگزین «حسام محمودی» در سریال رحیل کیست؟

به گزارش آلارمین مرحوم حسام محمودی در زمان ساخت فصل اول سریال رحیل بود که فوت شد و پس از آن طبق اعلام کارگردان و تهیه کننده این سریال تصمیم بر آن شد که با کمک دوبله و هوش مصنوعی بازیگر جایگزینی برای این بازیگر فقید در نظر گرفته نشود.

تهیه‌کننده «رحیل» از ساخت فصل دوم این سریال خبر داد و اعلام کرد این قسمت‌ها در ایام فاطمیه پخش خواهد شد.

به گفته رامین عباسی‌زاده، گروه سازنده در حال حاضر در لوکیش شهرک سینمایی غزالی مستقر هستند و فیلمبرداری حدودا تا اواسط ماه مهر ادامه خواهد داشت.

تهیه‌کننده و طراح سریال «رحیل» با بیان این مطلب، به ایسنا گفت: برای آنکه سریال بتواند در کنار نماهای داخلی، نماهای بیرونی متنوعی داشته باشد، سعی کردیم نماهای بیرونی را تکه تکه کنیم و منطبق بر هر نما، لوکیشن مربوطه را پیدا کنیم؛ لوکیشن‌هایی که از نقاط مختلف تهران و حومه‌اش تا سمت گچسر در دل کوه‌های گچسر و … را شامل می‌شود.


داستان فصل دوم در امتداد فصل اول هست/مسیری غیرمنتظره

عباسی‌زاده درباره خط داستانی فصل دوم «رحیل» بیان کرد: داستان فصل دوم در امتداد فصل اول هست ولی پر از لحظه‌ها و پیچ‌های داستانی غیرمنتظره و شرایط کاراکترهای اصلی سریال یعنی بیتاج و محا و سرگرد زمان خان، به مسیری می رود که واقعا غیرمنتظره است. باید سریال را دید تا درک کرد و اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم، داستان لو می‌رود.

تهیه‌کننده سریال «رحیل» درباره ترکیب بازیگران فصل دوم گفت: شاکله بازیگران فصل دوم «رحیل» همین بازیگران فصل اول هستند ولی ممکن است نقش‌های خُردی به کار جهت تکمیل داستانک‌های سریال اضافه شود.

وی تاکید کرد: البته چون بین دو فصل وقفه می‌افتد حتما قبل از پخش فصل دوم، چکیده‌ای از فصل اول را پخش می‌کنیم و سپس فصل دوم را شروع خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا