هنرمندانی که در مراسم وداع با «بیتا فرهی» حضور داشتند / گزارشی از تشییع جنازه خانم بازیگر!

به گزارش آلارمین بیتا فرهی بازیگر خوب کشورمان که با بازی در فیلم سینمایی هامون در کنار مرحوم خسرو شکیبایی به کارگردانی مرحوم داریوش مهرجویی به شهرت رسیده بود، ظهر شنبه 4 آذر درگذشت و روز سه شنبه 7 آذر 1402 ساعت ۹ صبح در محل خانه سینما شماره دو واقع در خیابان وصال برگزار و سپس به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.

هنرمندانی که در مراسم تشییع جنازه بیتا فرهی حضور داشتند

در ادامه تصاویری از حضور هنرمندان نامی کشور در مراسم تشییع جنازه مرحومه بیتا فرهی را مشاهده می کنید:

 

 

 

 

جزئیات مراسم خاکسپاری مرحوم فرهی

فرخ نعمتی، داریوش فرهنگ، شهره سلطانی، علی دهکردی، منوچهر شاهسواری، منظر لشکری، اندیشه فولادوند، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، کوروش سلیمانی و … از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، ستاره اسکندری که اجرای این مراسم را بر عهده داشت پشت تریبون قرار گرفت و شعری را خواند.

لیلا حاتمی در خاکسپاری بیتا فرهی
لیلا حاتمی در خاکسپاری بیتا فرهی

سپس کوروش سلیمانی برای خواندن بیانیه انجمن بازیگران پشت تریبون قرار گرفت و گفت: به نوبه خودم و از طرف هیات مدیره انجمن بازیگران تسلیت می‌گویم. یکی از افتخارات من این است که در سریالی با با بیتا فرهی همکاری داشتم.

لاله اسکندری در مراسم تشییع

مهسا قریشی دختر این هنرمند روی صحنه آمد و گفت: مادر عاشق کشور و خاکش بود و دوست داشت اینجا نفس بکشد. او عاشق کارش بود و گزیده کار می‌کرد. هیچ وقت از شرایط سخت گله نکرد و عاشق زندگی کردن بود. به تصمیم خودش از فرانسه به ایران برگشت چون عاشق مردمش بود. ارزش آدم‌ها برای او به انسان بودن آنها بود. مادرم دوست داشت در خانه خود باشد و آن‌قد مردم را دوست داشت که دوست نداشت در قطعه هنرمندان دفن شود. او عاشق هوای بارانی بود و امروز هم باران می‌بارد …

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا