جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک | عوارض جراحی پلاک بالا

به غیر از زیبایی صورت، افتادگی پلک می تواند روی دید شما نیز تاثیر بگذارد. این مشکل مستلزم آن است که افراد به محض تشخیص افتادگی پلک به دنبال روش های درمانی مناسب باشند.

جراحی افتادگی پلک یکی از روش های رفع افتادگی پلک است که می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی صورت شما داشته باشد و چهره شما را جوان کند. با ما همراه باشید تا بهترین روش برای جراحی افتادگی پلک را توضیح دهیم.

بهترین روش جراحی پلک افتاده چیست؟

روش های مختلفی برای درمان افتادگی پلک وجود دارد. از جراحی پتوز پلک گرفته تا کانتوپکسی و کانتوپلاستی که هر کدام جزئیات و شرایط خاص خود را دارند. در بین تمام روش هایی که برای اصلاح پلک بالا و پایین استفاده می شود، بلفاروپلاستی بهترین روش است. از آنجایی که عوارض بسیار کمی دارد، می تواند لیفت پلک بالا و پایین را با بهترین نتیجه انجام دهد.

عمل افتادگی پلک به روش بلفاروپلاستی از حداکثر ایمنی برخوردار است. شما می توانید با یک بار مراجعه به پزشک این جراحی را به صورت سرپایی انجام دهید و به خانه برگردید. بلفاروپلاستی را می توان در هر دو پلک بالا و پایین انجام داد.

رفع افتادگی پلک بالا با بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی مجموعه ای از عمل هایی است که می توانید برای حفظ زیبایی پلک ها و چشمان خود انجام دهید. اصلاح افتادگی پلک بالا با بلفاروپلاستی به راحتی و با کمک یک جلسه درمانی انجام می شود. افرادی که دارای افتادگی پلک بالایی هستند می توانند از این روش برای اصلاح افتادگی پلک بالا استفاده کنند.

رفع افتادگی و پف پلک پایین با بلفاروپلاستی

پلک پایین به جای افتادگی پف کرده و متورم می شود. بلفاروپلاستی یکی از روش هایی است که می تواند مشکل افتادگی پلک بالایی و پف زیر چشم را برطرف کند. کافی است پزشک قضاوت کند که می تواند مشکل چشم را با بلفاروپلاستی حل کند.

جراحی پلک افتاده چگونه انجام می شود؟

اکنون که با اصول کلی بلفاروپلاستی آشنا شدید، احتمالاً یک سوال مهم در ذهن شما ایجاد شده است که این عمل چگونه انجام می شود؟ بلفاروپلاستی برای پلک پایین و بالا متفاوت است. اما هدف اصلی هر دو، زیباسازی و شادابی صورت و رفع مشکلات بینایی ناشی از تغییر زاویه پلک است.

برای انجام جراحی افتادگی پلک معمولاً از لیزر برای ایجاد برش در بالای چشم استفاده می شود. برای اینکه در حین عمل درد احساس نشود، بی حس کننده موضعی تزریق می شود. بیهوشی کامل معمولاً برای بیهوشی لازم نیست. مگر اینکه بیمار اصرار داشته باشد.

پس از ایجاد برش در بالای چشم، پوست و ماهیچه‌ها بالا می‌روند. بنابراین پلک نیز بالا می رود و دیگر بخشی از چشم را نمی پوشاند. در نهایت، با چند بخیه ظریف، این روش کامل می شود.

برای انجام بلفاروپلاستی پلک پایین باز هم بعد از بیهوشی نیاز به برش لیزری زیر چشم است. این برش به پزشک اجازه می دهد تا در صورت نیاز، بافت چربی سفت شده زیر چشم را بردارید. همچنین در صورت لزوم پزشک می تواند در عضلات زیر چشم فرمی ایجاد کند تا پف زیر چشم و گودی های آن از بین برود. در نهایت زخم را بخیه می زنند و پس از چند روز تورم و التهاب از بین می رود.

آیا جراحی پلک افتاده هیچ عارضه ای ندارد؟

آیا جراحی پلک افتاده هیچ عارضه ای ندارد؟

هر روش تهاجمی که برای زیبایی و درمان استفاده شود می تواند منجر به تعدادی عوارض جانبی ناخواسته شود. جراحی افتادگی پلک یکی از روش های جراحی تهاجمی است که می تواند منجر به عوارض متعددی شود. البته میزان این عوارض به شدت به روش و تخصص پزشک بستگی دارد.

اگر با پزشکان متخصص و مجرب به کلینیک زیبایی مراجعه کنید، می توانید این عمل را با کمترین عارضه انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است شاهد عفونت، تاری دید، التهاب در محل زخم، بخیه های باقی مانده و غیره باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا