دانلود سریال شریک جرم قسمت اول 1 کامل و رایگان (تمام کیفیت ها)

دانلود سریال شریک جرم قسمت 1

سریال شریک جرم – Sharik e Jorm Serial

سال ساخت: 1402 | پخش: 02 | پخش کننده: فاکس فیلم

تهیه کننده: همایون اسعدیان | نویسنده: امیر عربی | کارگردان: مازیار میری

بازیگران

المیرا دهقانی , امین شعرباف , سارا بهرامی , سجاد بابایی , علیرضا ثانی فر , مهتاب ثروتی , محمدرضا مالکی

خلاصه داستان سریال

سریال شریک جرم درباره میترا وکیل خوش‌نام بوده که در دفترش جنایتی رخ می‌دهد و برای دفاع از خودش باید در مورد موکلش تحقیق کند که نهایتاً با دردسرهای بزرگ روبرو خواهد شد که شغلش را به خطر می‌اندازد.

دانلود سریال شریک جرم قسمت اول

لینک های دانلود به زودی…

دانلود قسمت 1 همه کیفیت ها

دانلود قسمت 1 با کیفیت 480

دانلود قسمت 1 با کیفیت 720

دانلود قسمت 1 با کیفیت 1080

دانلود قسمت 1 با کیفیت بلوری

 

نقد و بررسی سریال شریک جرم

سریال «شریک جرم» پر از تنش و درام هیجان انگیز است که بینندگان را به ماجراجویی هوشمندانه و جذاب می برد. داستان پیچیده و پر رمز و راز سریال باعث می شود بینندگان با شخصیت اصلی میترا همدردی کنند و در عین حال به تحقیقات او بپردازند. بازیگران با بازی های قوی و بازی های عالی خود به ارزش داستان می افزایند. نویسندگی متفاوت و موثر با تحقیق و دفاع از مشتریان میترا، به داستان طراوت می بخشد و مخاطب را در مقیاس جنایت و رازهای پنهان بالا نگه می دارد.

شریک جرم دومین سریال درام داخلی به کارگردانی مازیار میری است و قبل از آن سریال عاشقانه کسوف را ساخته بود که با استقبال مخاطبان مواجه شد. بازیگران سریال همدستان مازیار میری متشکل از ستارگان سینمای ایران از جمله سارا بهرامی و محمدامین شعرباف هستند که در ژانرهای درام و جنایی فعالیت دارند. سارا بهرامی هشتمین حضور خود را در شبکه نمایش خانگی در سریال شریک جرم حضور دارد و اخیرا در سریال بازنده بازی بازگشته است.

المیرا دهقانی پس از خسوف و حرفه ای در سریال شریک جنایی سومین تجربه بازیگری در سریال نمایش خانگی را ثبت می کند. زمان پخش سریال شریک جرم از آبان 1402 در نمایش خانگی اعلام شد و می توانید این سریال را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا