رنگ ترند شده برای سال جدید (1403) چه رنگی است؟

شرکت بزرگ آمریکایی پنتون، در زمینه تولید رنگ‌های چاپ در دنیا و برای صنایعی مانند پارچه، پلاستیک و بسیاری دیگر فعالیت دارد. شرکت پنتون با سنتی که از سال ۲۰۰۰ آن را شروع کرده، رنگی به‌خصوص را به‌عنوان رنگ سال، معرفی می‌کند و همه صنعت فشن و مد جهان را بر آن اساس، پی می‌ریزد. برای زمستان رنگ «زردآلوی له شده» و برای کل سال، رنگ هلویی، توسط پنتون به جهان معرفی شده است.

معرفی رنگ سال ۲۰۲۴ میلادی و ۱۴۰۳ شمسی

شرکت پنتون، رنگ زمستان سال ۲۰۲۴ را رنگ زردآلوی له شده (APRICOT CRUSH) انتخاب کرده که تناژ‌هایی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی داشته و بسیار شبیه به رنگ هلویی است؛ اما رنگ کلی انتخاب شده برای سال ۲۰۲۴، رنگ هلویی یا Peach Fuzz با شماره «Pantone 13-1023» خواهد بود. از هاله روشن و ظریفی که بین رنگ صورتی و نارنجی قرار می‌گیرد، به‌عنوان یکی از دلایل انتخاب رنگ هلویی به مناسبت ۲۵امین  سالگرد شرکت پنتون، نام برده‌اند. لوری پرسمن (Laurie Pressman)، معاون موسسه رنگ پنتون، می‌گوید: «این رنگ نشان می‌دهد که ما می‌خواهیم به کسانی که دوستشان داریم، نزدیک‌تر باشیم. همزمان لذت هماهنگ بودن با خودمان را هم داشته باشیم و از بودن در این لحظه‌ها، آرامش بگیریم».

رنگ ملایم و صمیمانه هلویی، بیانگر مهربانی، شفقت و ارتباط بوده و به خاطر آرزوی داشتن آینده‌ای صلح‌آمیز و ایجاد آرامشی عمیق در روابط بین افراد معرفی شده است. استفاده از این رنگ، برای تغییر حا‌ل‌وهوای خانه یا حتی استایل روزانه و لباس‌ها مناسب هستند. با انتخاب یک پیراهن، کیف یا حتی اکسسوری‌هایی مانند ساعت سیکو اصل با بندهای رزگلد که هماهنگ با رنگ هلویی باشند، استایلی جوان‌پسند و شیک برای امسال بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا