روش های استعلام باقیمانده بسته اینترنت برای مشترکین همراه اول و ایرانسل

به گزارش آلارمین یکی از روش‌های ساده برای استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول استفاده از کد دستوری یا همان USSD است.

این کد برای اپراتورهای مختلف، متفاوت است؛ برای همراه اول با شماره‌گیری #1*100* یا #320*100* انجام می‌شود. این روش نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و فقط کافی است یکی از این دو دستور را در صفحه کلید موبایل خود وارد کنید.

مراجعه به سایت همراه اول؛ دومین روش اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول

دومین روشی که برای استعلام باقیمانده اینترنت معرفی می‌کنیم، مراجعه به سایت همراه اول است. برای ورود به سایت حتما باید عضو شوید که با وارد کردن شماره تلفن همراه انجام می‌شود. بعد از ساخت اکانت و ورود به پنل شخصی از خدمات مختلف سایت همراه اول استفاده کنید. در بخش شارژ اینترنتی از باقی‌مانده حجم بسته خود مطلع خواهید شد.

ارسال پیامک؛ یکی از روش‌های راحت برای استعلام باقی‌مانده اینترنت

یکی دیگر از ساده‌ترین روش‌های استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول ارسال پیامک است. این کار مانند استفاده از کد دستوری نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. برای استفاده از این روش فقط کافی است تا عدد صفر را در قالب پیامک به شماره 8080 ارسال کنید. بعد از ارسال sms و در مدت‌زمان کمتر از 5 دقیقه پیامکی با مضمون حجم باقی‌مانده از بسته اینترنتی دریافت خواهید کرد.

نصب اپلیکیشن همراه من؛ روشی راحت برای اطلاع سریع از باقیمانده اینترنت همراه اول

نصب اپلیکیشن همراه من را به‌عنوان یکی از روش‌های استعلام باقی‌مانده بسته اینترنتی همراه اول فراموش نکنید. به‌طورکلی نصب و استفاده از خدمات همراه من به همه مشترکین اپراتور همراه اول پیشنهاد می‌شود. اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت یکی از خدمات این برنامه موبایل به شمار می‌رود.

استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل

 

کد USSD

یکی از ساده ترین روش ها برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، شماره گیری #4*1*555* است. پس از شماره گیری صفحه ای را  با عنوان جزئیات بسته با دو گزینه ی ١.اینترنت ٢. مکالمه و پیامک مشاهده می کنید. عدد 1 یعنی گزینه اینترنت را انتخاب كنيد و روی گزینه ارسال کلیک کنید. جواب به صورت پیامی به روی تلفن همراه شما نمایش داده می شود و حجم مصرفی و تاریخ اعتبار را نشان مي دهد.

کاربرانی که از بسته پیشنهادی یا هدیه استفاده می کنند، برای مشاهده حجم اینترنت باقی مانده خود می توانند از کد دستوری #4444*141*  استفاده کنند.

اپلیکیشن ایرانسل من

دومین روش برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، استفاده از اپلیکیشن خود اپراتور، یعنی ایرانسل من است.

این اپلیکشن را به راحتی می توانید از سایت رسمی ایرانسل دانلود و روی تلفن خود (اندروید و  ios) نصب کنید.

پس از ثبت نام با گزینه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل می توانید حجم بسته خود را مشاهده کنید.

سایت ایرانسل من

به جای استفاده از خود اپلیکیشن، شما می‌توانید از نسخه وب ایرانسل من برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل خود استفاده کنید.

تلفن گویا برای استعلام باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل

در صورتی كه به هر دلیل نمی توانید از یکی از روش های فوق استفاده کنید،  می‌توانید از طریق تلفن گویا، اقدام به استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل خود کنید. برای این کار کافی است تا شماره 700 را شماره گیری نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا