زمان عرضه بازی GTA 6 مشخص شد | آیا GTA 6 برای PS4 عرضه می شود؟

در این مطلب از آلارمین با ویژگی‌های بازی جی تی ای 6 آشنا می شویم:

 

  • وجود چند شهر: یکی از شایع‌ترین موارد این است که GTA 6 دارای شهرهای متعددی خواهد بود که گیمرها می‌توانند بین آن‌ها سفر کنند. یکی از شهرهای شایعه شده، Vice City است که در GTA: Vice City شاهد آن بودیم و لوکیشن جدیدی بر اساس ریودوژانیرو.
  • تعامل بیشتر: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه GTA 6 دارای محیط‌های تعاملی بیشتری نسبت به بازی‌های قبلی خواهد بود. این می‌تواند شامل محیط‌های تخریب‌پذیرتر، اشیای تعاملی بیشتر و رفتار واقعی NPC باشد.
  • بهبود هوش مصنوعی: احتمال می‌رود بازی دارای هوش مصنوعی پیشرفته‌تری باشد که به موجب آن NPC واقعی و باورپذیرتر می‌شود.
  • ویژگی‌های گسترده آنلاین: پیش بینی می‌شود که GTA 6 بر اساس موفقیت GTA Online، ویژگی‌های آنلاین را گسترش دهد. برخی از ویژگی‌های شایعه شده شامل بازیکنان بیشتر، فعالیت‌های بیشتر و اقتصاد قوی‌تر است.

زمان عرضه بازی gta vi

به احتمال خیلی زیاد GTA 6 در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۴ منتشر می‌شود، اگرچه این موضوع به صورت رسمی از طرف شرکت تأیید نشده است، اما شرکت مایکروسافت در اطلاعاتی که از یک پرونده قانونی، افشا شده گفت این برآورد را تأیید کرده و «انتظار می‌رود» در سال ۲۰۲۴ بازی GTA 6 منتشر شود.

جی‌تی‌ای ۶ برای چه کنسول‌هایی است؟

شرکت راک استار هیچ‌وقت بازی‌های خود را درگیر محدودیت‌های سخت‌افزاری نمی‌کند و همیشه می‌خواهد تا از نهایت قدرت کنسول‌ها بهره ببرد. بنابراین تقریباً با اطمینان می‌گوییم که خبری از انتشار بازی GTA 6 روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و سوئیچ نیست؛ پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس پلتفرم‌های هدف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا