شال پتویی را چطور ببندیم؟ | 28 ایده جذاب برای بستن شال و روسری پتویی در زمستان

وقتی صحبت از لباس ها و اکسسوری های زمستانی می شود؛ شال و روسری پتویی زیبا استایل شما را جذاب تر می کند. پس آن را نادیده نگیرید.

ترند روسری و پتو امسال نیز وجود دارد و می توانید با این روسری ها استایل ساده زمستانی خود را شیک تر کنید. پس فراموش نکنید که یک پتوی شالی ساده، رنگارنگ و چهارخانه در کمد لباس خود داشته باشید و آن را با لباس هایتان هماهنگ کنید.

سبک ها و روش های شیک پوشی با روسری پتویی در زمستان بسیار متنوع است و ما تصمیم گرفتیم چند مدل زیبا را برای شما انتخاب کنیم تا از آنها ایده بگیرید. چندین روش مختلف برای مدل دادن به روسری و پتو وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید.

یک روسری بزرگ روش های بیشتری برای مدل دادن به آن نسبت به روسری معمولی دارد، به علاوه آنها می توانند کمی حجیم و دور گردن پیچیده شوند.

 

 

 

ساده ترین راه برای مدل دادن به این روسری های بزرگ این است که آنها را مانند یک روسری روی شانه های خود بیندازید و بگذارید انتهای روسری آویزان شود. یک شال گردن بلند با انتهای حاشیه ای انتخاب کنید. اگر روسری از روی شانه هایتان سر خورد، یک کیف صلیب روی روسری قرار دهید. یا می توانید آن را با یک سنجاق بزرگ یا یک سنجاق سینه زیبا درست کنید.

 

 

 

 

روش مورد علاقه ما برای بستن این نوع روسری بستن آن با کمربند است. روسری را روی شانه ها بگذارید و با کمربند ببندید. همچنین اجازه دهید یک انتهای روسری بلندتر از دیگری آویزان شود تا استایل شیک تری داشته باشید.

 

 

 

 

ما دوست داریم اکسسوری‌هایمان را برای هماهنگی با ظاهرمان هماهنگ کنیم. چه کتی به رنگ خنثی یا روشن، ساده یا طرح دار بپوشید، یک روسری پتویی بزرگ می تواند آن را شیک تر نشان دهد. یکی از راه ها این است که رنگ روسری را با رنگ های لباس خود هماهنگ کنید. یکی از ترندهای تکراری مورد علاقه ما لباس های تک رنگ است. رنگ کت خود را در نظر بگیرید و آن را با یک روسری زمستانی که رنگ کت و سایر رنگ های مکمل را در خود دارد ست کنید.

 

 

 

اگرچه این سنتی ترین روش برای پوشیدن روسری ساده است، روسری های پتویی بزرگ نیز می توانند دور گردن شما قرار بگیرند و استایل شما را افزایش دهند. بنابراین در روزهای سرد و هنگام وزش باد، انتهای بلند روسری را روی شانه های خود بیندازید یا آن را به دور گردن خود بپیچید.

 

 

 

 

برای استفاده از روسری پتوی مورد علاقه خود، رویکردی غیر متعارف داشته باشید و آن را به دامن تبدیل کنید و به جای دور گردن، دور کمر خود بپیچید. این ایده روسری پتویی مورد علاقه استایلیست ها و اینفلوئنسرها است زیرا شما به شال گردن خود زندگی و سبک جدیدی می دهید.

به علاوه، این یک راه عالی برای گرم نگه داشتن است و شما با شلوار جین محدود نمی شوید. به سادگی روسری را سفت کنید و به دور کمر خود ببندید یا کمربند را ببندید و روی یک جفت چکمه زانو یا روی زانو بکشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا