طرح های مخفی رایتل را با این روش مشاهده کنید!

به گزارش آلارمین از جمله طرح‌های ویژه رایتل می‌توان به طرح بی‌نهایت رایتل و جمعه‌های رایتلی اشاره کرد. در آخرین جمعه هر ماه رایتل یک بسته اینترنت رایگان تا حداکثر سقف 70 گیگ اینترنت رایگان رایتل یا یک بسته مکالمه جذاب به مشترکین خود هدیه می‌دهد. توجه داشته باشید که مهلت استفاده از کدهای فعال‌سازی اینترنت رایگان رایتل تنها 24 ساعت است.

از دیگر طرح‌های تشویقی رایتل می‌توان به امتیاز ارغوانی و هدیه تولد و کد مخفی افزایش سرعت اینترنت اشاره کرد.

در طرح امتیاز ارغوانی رایتل با هر بار شارژ سیم‌کارت خود، با پرداخت قبض و همچنین با نصب اپلیکیشن و یا سایر موارد ذکر شده در وب‌سایت رایتل، می‌توانید امتیاز کسب کنید و برحسب مجموع امتیازتان در قرعه‌کشی‌های هفتگی رایتل شرکت کنید.

با اعلام رسمی رایتل، هدیه روزهای رایتلی به مشترکین این اپراتور طی تابستان هم ادامه دارد و سقف اینترنت هدیه رایتل به ۱۰۰ گیگابایت افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی رایتل، به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکین، کاربران این اپراتور می‌توانند یک روز در هر هفته از طریق طرح روزهای رایتلی، هدایای جذابی را دریافت کنند. این طرح از ۳۰ گیگابایت به ۱۰۰ گیگابایت افزایش پیدا کرده است. از این رو، هر هفته می‌توانید با ورود به اپلیکیشن رایتل من، کد 100 گیگ اینترنت رایگان رایتل را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا