‫مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار‬‎ + اسامی جدیدترین مدل موی کوتاه 2023

کوتاه کردن مو یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تغییرات چشمگیر در صورت و مدل است و گاهی اوقات انتخاب یک مدل موی کوتاه می تواند انتخابی سخت و پرمخاطره باشد. زیرا اگر انتخاب مدل موی کوتاه به درستی انجام نشود و ندانید موهای کوتاه چگونه به نظر می رسند و مدل موی کوتاهی را انتخاب کنید که مناسب فرم صورت شما نباشد، شاید بعد از کوتاه کردن مو و بازگرداندن موهایتان پشیمان شوید. به شرایط اولیه خود، شما باید مدت طولانی صبر کنید.

زیرا شما با کوتاه کردن موها ، می خواهید مدل مویی داشته باشید که فرم صورت شما را زیباتر و جذاب تر کند . UC Satın Al اگرچه شخصیت و استایل واقعاً می توانند ظاهر را به هم نزدیک کنند ، اما همه برش ها یکسان ایجاد نمی شوند و برخی از مدل‌ های مو برای همه جذاب نیست .

اگرچه مدل‌ موی کوتاه همیشه جاودانه و شیک بوده است ، اما به دلیل شیک بودن و جذابیت فوق‌ العاده‌ ای که این مدل موها دارند ، نباید بدون در نظر گرفتن فرم صورت ، به سراغ انتخاب مدل موی کوتاه رفت بلکه ابتدا باید بدانید که موی کوتاه به چه صورتی میاد و کدام مدل موی کوتاه مناسب با فرم صورت شماست و بعد بهترین و زیباترین مدل موی کوتاه را برای خود انتخاب کنید .

بنابراین اگر به فکر کوتاه کردن موهای خود هستید و تمایل دارید بدانید که موی کوتاه به چه صورتی میاد ، حتما این بخش از زیبامون دات کام را تا انتهاب بخوانید ، با بهترین مدل مو مناسب با هر فرم از صورت آشنا شوید و از مدل های مختلف موی کوتاه زنانه و دخترانه ایده بگیرید تا بتوانید بهترین مدل موی کوتاه که به صورتتان می آید را انتخاب کنید .

موی کوتاه به چه افرادی میاد؟

1. اگر صورت شما به شکل قلب است : مدل موی کوتاه با برش ضخیم و لایه ای را انتخاب کنید

چهره هایی که به شکل قلب هستند ، خوش شانس هستند که گونه هایی برجسته و چانه ای دارند که به سمت باریک متمایل می شوند. برای هماهنگ کردن ویژگی های برجسته خود ، ضروری است که با استفاده از مدل موی کوتاه مناسب ، برای به حداقل رساندن عرض پیشانی برجسته خود استفاده کنید . بنابراین مدل مو کوتاه با برش ضخیم و لایه ای که قسمت جلو موها به سمت پهلو حالت داده شده است ، بهترین مدل مو کوتاه برای خانم‌ هایی است که چهره‌ ای قلبی شکل دارند ، زیرا چتری‌ های سنگین باعث ایجاد تعادل در صورت آنها می‌ شود .

برای اینکه مدل و حالت چتری موها به بهترین شکل ممکن باشد ، توصیه می شود که چتری هایتان را با سشوار و با حرارت کم ، در جهتی که می‌ خواهید خشک کنید ، سپس انگشتانتان را کمی از انتهای موها بگذرانید ، تا موها به صورتتان آویزان نشوند . چتری های صاف با کمی حالت موج دار می توانند زیبایی بیشتری را نسبت به چتری های پف کرده با حالت فرفری برای چهره شما ایجاد کنند .

2. اگر صورت شما بیضی شکل است : مدل موی کوتاه باب زاویه ای را انتخاب کنید

بسیاری از افراد مشهور مانند جسیکا بیل (Jessica Biel) ، جسیکا آلبا (Jessica Alba) و جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) دارای صورت بیضی شکل هستند که به آنها گزینه های زیادی برای انتخاب مدل مو می دهد . اما از آنجایی که صورت بیضی‌ شکل دارای زاویه های نرمی است ، برش‌ ها می‌ توانند چشمگیرتر باشند . تنها عامل کلیدی که باید به خاطر بسپارید اندازه چانه شما است ؛ از آنجایی که در سمت کوچکتر است ، مدل موهای شما باید زاویه دار و لایه لایه باشد تا ظاهر شما متعادل شود . به همین منظور ، مدل موی کوتاه باب زاویه‌ دار بهترین گزینه برای شماست ، زیرا لایه‌ های ظریف اطراف صورت شما نرمی صورت شما را حفظ می‌ کند ، در حالی که برش های زاویه دار در انتهای مو ، باعث ایجاد بُعد برای موهامی شود .

اگر این مدل مو کوتاه را انتخاب کردید توصیه می شود به جای استفاده از برس مستطیلی ، از یک برس گردتر استفاده کنید تا درخشندگی و حالت بهتری برای مدل مو باب زاویه دار ایجاد کنید و برای رام کردن هر تار موی سرکش ، پیشنهاد می شود که از یک قطره روغن موی مورد علاقه خود استفاده نمایید .

 

3. اگر صورت شما مربع شکل است : مدل مو کوتاه تا روی شانه را انتخاب کنید

با داشتن صورت مربعی شکل ، احتمالاً از نمایه کناری خود آگاه هستید . از آنجایی که هم پیشانی و هم فک شما برجسته هستند ، ممکن است نظرات دیگران را در مورد ظاهر خیره کننده خود بشنوید که اغلب جسور و زیبا در نظر گرفته می شود . بنابراین اگر به فکر کوتاه کردن موهای خود هستید و می خواهید بدانید موی کوتاه به چه صورتی میاد و کدام مدل موی کوتاه برای صورت شما مناسب است ، باید بگوییم که برشی با طول بیشتر در کناره برای بازتاب خاص شما بهترین انتخاب است ؛ زیرا موهایی که از خط فک می افتند ساختار مربعی صورت شما را استتار می کنند و این انتخاب ممکن است ظاهر و چهره شما را نرم تر و حتی رمانتیک تر کند .

شما می توانید با این مدل موی کوتاه سبک های مختلفی از موهای موج دار ساحلی گرفته تا موهای صاف و یکدست را امتحان کنید تا جذابیت چهره و استایل خود را چند برابر بیشتر نشان دهید .

4. اگر صورت شما گرد است : مدل مو کوتاه پیکسی (Pixie Cut) را انتخاب کنید

اگر می خواهید بدانید که موی کوتاه به صورت گرد میاد باید به شما گفت که صورت شما سبک هندسی ایده آلی برای برشی به نام پیکسی است . از آنجایی که مدل مو کوتاه پیکسی تماماً مربوط به کناره‌ های کوتاه و قسمت رویه حجیم است ، این ظاهر به کشیده‌ تر شدن بصری صورت گرد کمک می‌ کند . اگر فکر کوتاه‌ تر شدن موها برایتان بسیار ترسناک است ، به یاد داشته باشید که استایل کوتاه‌ تر در واقع برای شما جذاب‌ تر است . زیرا مدل موهای کوتاهی که اندازه آن تا روی چانه می رسد ، برای این فرم صورت غیرممکن هستند ، زیرا شکل گرد صورت را بیشتر برجسته می‌ کنند .

اگر می خواهید ظاهر خود را با مدل موی پیکسی برجسته تر و جذاب تر کنید ، پیشنهاد می شود از مقداری ژل مو استفاده کرده ، موهایتان را پرتاب کنید و تارهای تکی خود را برجسته‌ تر و شیک‌ تر کنید .

 

5. اگر صورت شما کشیده است : مدل مو باب موج دار جدا شده از پهلو را انتخاب کنید

اگر می خواهید بداید که موی کوتاه به صورت کشیده میاد ، باید بدانید که مدل موی لوب (lob) که نسخه بلندتری از مدل موی باب است می تواند یکی از مدل موهای فوق العاده جذاب برای صورت های کشیده باشد . در واقع این مدل مو به گونه ای است که کمک می کند تا ظاهر پیشانی شما را کوتاه تر نشان دهد و تعادل خوبی را برای چهره شما ایجاد می کند . شما می توانید با فر کردن لایه های لوب خود ، به کناره های صورت خود نیز حجم میدهید و ظاهر کلی خود را متعادل تر کنید .

البته باید این موضوع را هم بدانید که هنگام حالت دادن به موهایتان ، فر کردن موها یک الزام است ؛ زیرا خطوط صاف و صاف بودن موها ، فقط صورت شما را بلندتر نشان می‌ دهد . همچنین باز کردن موها از فرق سر نیز همین کار را انجام می دهد . بنابراین توصیه می شود که موهایتان را به صورت فرق کج باز کنید و با فر کردن موها ، حجم و جذابیت بیشتری برای موهایتان ایجاد کنید و مطمئن باشید که با این مدل موی کوتاه ، چهره زیباتری خواهید داشت .

انواع مدل مو کوتاه دخترانه و زنانه 2022

نمونه های مختلفی از جدیدترین مدل های مدل مو کوتاه زنانه و دخترانه که در سال 2022 ترند و پرطرفدار هستند را در ادامه ببینید تا بهتر متوجه شوید که مدل موی کوتاه به چه صورتی میاد و بتوانید زیباترین و شیک ترین مدل موی کوتاه را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا