همه چیز درباره رئالیتی شو رینگو | آشنایی با داوران و نحوه برگزاری مسابقه

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید پاک با فضایی متفاوت به لحاظ ساختاری مقابل دوربین خواهد رفت و ۴۰ شرکت‌کننده‌ در مرحله ابتدایی بصورت انفرادی به رقابت می‌پردازند و سپس براساس رتبه‌بندی، کمدین‌ها در مرحله بعد به صورت گروهی باهم به دوئل می‌پردازند.

داوران و مجریان برنامه رینگو

محمد نادری، محمدرضا هدایتی و زهرا داوودنژاد داوران مسابقه استندآپ کمدی «رینگو» هستند که در مراحل مختلف به ارزیابی عملکرد شرکت‌کنندگان پرداخته و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند.

اجرای این مسابقه که هر قسمت آن شامل هشت اجرای استندآپ‌ کمدی است را هومن خیاط برعهده دارد.

اکنون مسابقه «رینگو» در مرحله پیش‌تولید و بررسی و تنظیم فراخوان است که به زودی به شکل عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد و پس از انتخاب استعدادهای مختلف در زمینه استندآپ کمدی، ضبط آن نیز آغاز شده است.

نحوه برگزاری رئالیتی شو رینگو

قرار است در این برنامه 40 شرکت کننده به رقابت بپردازند. در مرحله نخست آنها بصورت انفرادی اجرای خود را انجام می‌دهند تا خودشان را نشان بدهند اما در مراحل بعدی باید با یکدیگر دوئل کنند و به صورت گروهی به رقابت ادامه دهند.

بعنوان مجری این برنامه دو هنرمند مختلف در رسانه های مختلفی مطرح شده اند که احتمال می‌دهیم هردوی آنها در این برنامه حضور دارند. برخی رسانه ها از مجید واشقانی و برخی دیگر از هومن خیاط بعنوان مجری این برنامه نام برده اند. باید تا انتشار اطلاعات تکمیلی و رسمی درباره شرایط اجرای این برنامه باشیم.

زمان پخش برنامه رینگو

زمان پخش و پلتفرم توزیع کننده مسابقه رینگو تا امروز توسط تولید کنندگان این برنامه اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا