همه چیز درباره سال 1403 | زمان دقیق سال تحویل + حیوان و رنگ سال را بشناسید!

حیوان سال 1403

حیوان سال جدید 1403 “اژدها” است یا موجودی افسانه ای که شباهت بسیاری با اژدها دارد.

در بسیاری از افسانه ها،‌ کتاب های کامیک و در ادبیات بسیاری از فرهنگ های کشورهای مختلف از اژدها صحبت شده است. این موجود افسانه ای در بسیاری از فرهنگ ها،‌موجودی عظیم الجثه و نماد قدرت و شجاعت است. اما در برجی از فرهنگ کشور های مختلف مانند ژاپن و هند موجودی بزرگ و ترسناک شناخته می شود.

ویژگی های ظاهری اژدها

حیوان سال 1403 یا اژدها دارای بدن دراز و مقوس، مخروطی با دم بلند است. پوست این موجود بزرگ معمولاً با پرهای تیز آهنین یا ترکیبات سفت پوشیده شده و اغلب بال‌ها یا شاخه‌هایی شبیه پرندگان یا آویزهای پوستی دارد که قابلیت پرواز دارد و می تواند با آتش در دهان خود، منطقه ای بزرگ را در چند ثانیه به آتش بکشد.

رنگ اژدها در فرهنگ کشور های گوناگون یا کامیک بوک ها متفاوت است. اما برخی از آنها ترکیت قرمز و مشکی دارند و برخی دیگر کاملا سیاه یا کاملا سفید هستند.

ویژگی های متولدین سال اژدها

همان طور که می دانیم، ‌انسان ها در هر سالی که بدنیا می آیند برخی از ویژگی های حیوان سال خود را دریافت می کند. در این بخش به بررسی ویژگی های متولدین سال اژدها خواهیم پرداخت.

افراد متولد در سال اژدها به عنوان افراد الهام‌بخش و کمال‌ طلب شناخته می‌شوند. آن‌ها در تلاش برای دستیابی به بهترین نتیجه در هر زمینه‌ای هستند و در انتخاب همسر برای زندگی، دقت بسیاری به خرج می دهند. اگر هم بخواهیم ویژگی های منفی متولدین سال اژدها را بگوییم می توانیم به بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید،‌ اشاره کنیم.

رنگ سال 1403

رنگ سال 1403

با آغاز سال جدید میلادی 2024 رنگ سال 1403 نیز مشخص شده است. رنگ های سال معمولا توسط وب سایت رسمی پنتون انتخاب و گزینش می شود. این رنگ جذاب هلویی یا زردآلویی نام دارد.

رنگ هلوئی از ترکیب رنگ های زرد و قرمز بوجود می آید. این رنگ از نظر روان شناسی نماد جوانی و خلاقیت است که معمولا توسط افراد شاد و سرزنده مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر قصد داشته باشید رنگ هلوئی را در لباس ها یا دکوراسیون داجلی خود استفاده کنید،‌می توانید با رنگ های خاکستری،‌ سبز و سرمه ای ست کنید.

ساعت دقیق سال تحویل 1403

اگر بخواهیم تعریف کلی از لحظه سال تحویل داشته باشیم، این گونه است که هنگامی که خورشید به نقطه اعتدال بهاری یا برج فلکی حمل میرسد را در تقویم شمسی ایران ررا سال تحویل می گویند.

دقیقا در ساعت 6:36:26 از سال 1402 به سال 1403 میرویم که به عبارتی چهارشنبه 1 فروردین 1403 می باشد.

اگر تاریخ امروز مقاله را در نظر بگیریم 76 روز دیگر به پایان سال مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا