همه چیز درباره سریال هفت | بیوگرافی بازیگران و داستان سریال هفت را بدانید!

سریال هفت یکی از جدیدترین سریال های پخش خانگی به شمار می رود که در روزهای اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است که در ادامه به معرفی بازیگران این سریال و استان آن می پردازیم.

بازیگران سریال هفت

سریال هفت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی کیارش اسدی زاده ساخته شده و علی اصغری نیز در نوشتن فیلم نامه به او کمک کرده است. سریال به زودی از پلتفرم تماشاخونه منتشر خواهد شد.

این اثر از سال ۱۳۹۹ تولید خود را شروع کرد و خرداد ۱۴۰۰ تولید آن به اتمام رسید. حدودا دو سال است که مخاطبان منتظر انتشار این مجموعه هستند و پس از طی مراحل بسیار، توافق بر پخش هفت از پلتفرم تماشاخونه شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «ما رفیق بازیم، پای حق وایمیستیم، بزنن می زنیم، بکشن، می کشیم، ما هفتا تا تهش می ریم ولی نمی بخشیم، تهش هر چی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم»

بازیگران سریال هفت

 

در این سریال بازیگرانی چون رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، محمد امین، حدیث میرامینی،  مصطفی قدیری، مهدی ساکی، نوال شریفی، میسا مولوی، مه لقا باقری، فرزاد حسنی و… به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

زمان پخش سریال هفت

ژانر این سریال درام، اجتماعی و هیجان‌ انگیز است. سریال هفت، همان طور که پیشتر اشاره کردیم در بین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ تولید شد و مدتی بر سر این که از شبکه نمایش خانگی پخش شود یا نه مذاکره بود.

اگر سوال شما این است که سریال هفت از کدام پلتفرم پخش می شود؟ باید بگوییم که این مجموعه از پلتفرم تماشاخونه پخش می شود. درباره تعداد قسمت های سریال هفت نیز باید بگوییم که ابتدا قرار بود این سریال طی ۷ قسمت پخش شود اما تعداد آنها به ۲۰ قسمت تغییر کرد.

داستان سریال هفت

سریال هفت روایتگر داستان هفت دوست و دانشجو است که برای درآمد بیشتر تصمیم می‌گیرند اغذیه‌فروشی سیار راه بیندازند. از همین مسیر پایشان به یک مهمانی بزرگ باز می‌شود و با قتل یکی از اعضای گروه به دست مافیای مواد مخدر زندگی‌شان تغییر می‌کند و دچار اتفاقات بحرانی می‌شوند. در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: «ما رفیق‌بازیم، پای حق وایمیستیم، بزنن می‌زنیم، بکشن، می‌کشیم، ما هفتا تا تهش می‌ریم؛ ولی نمی‌بخشیم، تهش هر چی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم.»

گفتنی است سریال هفت یکی از جدیدترین مجموعه‌ های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌ شود که به زودی پخش آن پس از مدت‌ها انتظار اتفاق خواهد افتاد.

کیارش اسدی‌ زاده

کارگردان این مجموعه کیارش اسدی‌ زاده

کیارش اسدی‌ زاده متولد ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۸ با فیلم در انتظار معجزه آغاز کرد.

ایشان یکی از کارگردانان، فیلم‌ نامه‌ نویسان و تدوین‌گران ایرانی است که در سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد. او فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۸۸ شروع کرد اما این کارگردان را بیشتر به واسطه سریال مشهور کرگدن می‌شناسند. سریالی که توجهات زیادی را به خود جلب کرد و اکنون قرار است شاهد مجموعه‌ ای جدید در شبکه نمایش خانگی از او باشیم.

گفتنی است سریال «هفت» بعد از سریال‌ های «آمستردام» و «پدر گواردیولا» سومین سریالی است که به شکل اختصاصی توسط پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌ شود.

معرفی بازیگران سریال هفت

امیر جعفری

امیر جعفری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد ۳» تازه‌ترین اثر سعید سهیلی حضور داشت. «رقصنده»، «زیر نظر»، «چهار انگشت»، «اکسیدان»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» برخی از نمونه آثار او در سینما هستند. هم چنین از آثار تلویزیونی پرطرفدار امیر جعفری می‌ توان به «چگ برگشتی»، «توطئه فامیلی»، «چاردیواری» و «من یک مستاجرم» اشاره کرد. او احتمالا بازیگر اصلی این مجموعه باشد.

بازیگران سریال هفت

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان علاوه‌ بر مجموعه نمایش خانگی خاتون، در سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی «سام قریبیان» محصول سال ۱۳۹۶ حضور داشت. از آثار تلویزیونی او می‌ توان به اثر خاطره‌ انگیز «به کجا چنین شتابان» اشاره کرد که تاکنون چندین‌ بار در نوبت پخش مجدد قرار گرفته است.

بازیگران سریال هفت

حدیث میر امینی

«حدیث میرامینی» بازیگر اهل ایرانی از سال ۱۳۸۶ کار خود را شروع کرد. او در سال ۱۳۸۶ فیلم «شب حورا» و سریال «هویت» را بازی کرد‌. از معروف‌ ترین آثار او باید به سریال‌ های «دلنوازان»، «خداحافظ بچه»، «یه تیکه زمین»، «همه چیز آنجاست»، فیلم‌ های «ورود آقایان ممنوع»، «من و زیبا» و «آااادت نمی‌ کنیم» اشاره کنیم.

حدیث میرامینی

رضا کیانیان

«رضا کیانیان» از بازیگران پیشکسوت سینمای کشورمان است که حضور او در یک فیلم می‌ تواند موفقیتش را تضمین کند. از آثار سینمایی پرطرفدار او می‌ توان «مسخره‌باز»، «کفش‌ هایم کو؟»، «دلم می‌خواد»، «یک حبه قند»، «نیش زنبور»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «ماهی‌ ها عاشق می‌ شوند» و «‌آژانس شیشه‌ ای» را نام برد.

بازیگران سریال هفت

علی مصفا

«علی مصفا» بازیگر معروف ایرانی پسر دو تن از مفاخر ایران مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۱ و فیلم «امید» شروع کرد. او با سریال «کیف انگلیسی» به شهرت رسید و موفق شد برای ایفای نقش در فیلم «جهان با من برقص» دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر را بدست آورد.

علی مصفا

نیکی کریمی

«نیکی کریمی» دیگر بازیگر سرشناس مجموعه ایرانی ۷ است. او که بسیار کم‌ کار بوده و با وسواس زیادی نقش‌ هایش را انتخاب می‌ کند پیش از این در مجموعه نمایش خانگی «ممنوعه» محصول سال ۱۳۹۷ و «آقازاده» محصول سال ۱۳۹۹ حضور داشت. وی از بازیگران سریال هفت می باشد.

نیکی کریمی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی پیش از این شاهد حضور او در سریال نمایش خانگی «گلشیفته» محصول سال ۱۳۹۶ و «مانکن» محصول سال ۱۳۹۸ بودیم. از نمونه آثار سینمایی او می‌توان به «دربند» سال ۱۳۹۱، «فرشته‌ ها با هم می‌ آیند» سال ۱۳۹۲، «رخ دیوانه» سال ۱۳۹۳، «آینه بغل» سال ۱۳۹۶ و «ژن خوک» سال ۱۳۹۷ اشاره کرد.

بازیگران سریال هفت

مهدی هاشمی

«مهدی هاشمی» بازیگر ایرانی متولد ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۲۵ است. اولین فعالیت وی به سال ۱۳۴۸ برمی‌گردد که او بازیگری را از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۵۸ نخستین بار با فیلم «زنده باد …» پشت دوربین رفت و بعد از آن با سریال «افسانه سلطان و شبان» به شهرت رسید.

مهدی هاشمی

پانته‌آ بهرام

«پانته‌ آ بهرام» هنرپیشه اهل ایران در ۱۳ اسفند سال ۱۳۴۸ متولد شد. او از سال ۱۳۶۶ با سریال «آئینه» وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۶۸ در فیلم «هامون» درخشید. این هنرپیشه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت‌ های مختلفی داشته است.

هانیه توسلی

هانیه توسلی در ۱۴ خرداد سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد و فعالیتش را با فیلم «آخر بازی» رسما شروع کرد و خیلی زود برای فیلم «شب‌های روشن» خود موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن جشن خانه سینما شد.

مینا ساداتی

«مینا ساداتی» بازیگر اهل ایران است که در ۱۰ آذر ۱۳۶۰ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۸۶ با فیلم «زخم شانه حوا» شروع کرد و مدتی در سینما به فعالیت پرداخت تا این که با سریال «تنهایی لیلا» توانست توجه‌ ها را معطوف خود کند.

مینا ساداتیمینا ساداتی

محمد امین

محمد امین بازیگر و مدل ایرانی در ۲۷ دی ماه دهه شصت در تهران به دنیا آمده است. او با بازی در سریال نمایش خانگی ممنوعه به شهرت رسید و چهره و بازی او به مخاطبان و بیننده ها معرفی شد و در تله فیلم اولین تکیه گاه ، مرواریدهای خلیج فارس ، بدرود بغداد و سریال کرگدن نیز حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا