چطور بیمه ورزشی بگیریم؟ استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی

برای ثبت نام در سایت بیمه ورزشی کافیست به سایت فدراسیون ورزشی مراجعه کنید و پس از انجام فرایندهای لازم و تکمیل فرم با ارائه یک قطعه عکس  ۳ × ۴و کپی کارت ملی نسبت به دریافت کارت بیمه نامه ورزشی خود اقدام کنید.

کپی از کارت اقامت برای اتباع غیر ایرانی ضروری است. در صورتی که ورزشکار روستایی، از دهیار محل اقامت خود معرفی نامه داشته باشد، مبلغ ۱۰ هزار تومان از حق بیمه ماهیانه کسر می‌گردد.

  • هزینه‌ی بیمه ورزشی در سال ۱۴۰۰ ماهیانه مبلغ ۳۰ هزار تومان می‌باشد.
  • تعهدات فدراسیون ورزشی پزشکی کشور در خصوص بیمه ورزشکار متقاضی، ۷۲ ساعت پس از ثبت نام وی شروع می‌شود.
  • پس از انجام عضویت، پیامکی به منظور تائید ثبت نام شما برای متقاضی بیمه‌ ورزشی، ارسال خواهد شد.
  • اگر نمی‌دانید که دارای بیمه فدراسیون ورزشی هستید یا نه، جهت استعلام کد ملی خود را به سامانه ۵۰۰۰۴۳۰۳ ارسال نمایید تا از نحوه‌ی عضویت خود مطلع شوید.

لازم به ذکر است که فدراسیون پزشکی کارت بیمه ورزشی را برای همه‌ی ورزشکاران اعم از پیشکسوتان، کوهنوردان، ورزشکاران آماتور، حرفه‌ای، قهرمانان ورزشی، ملی پوشان و… صادر می‌کند. بیمه‌ ورزشی اجباری است، پس ثبت نام و دریافت کارت بیمه ورزشی خود را فراموش نکنید!

نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی 1402

ورزشکاران با دریافت کارت بیمه ورزشی موافقت خود را با قوانین فدراسیون پزشکی ورزشی را تایید می کنند. نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی ۱۴۰۲ از تمامی نقاط ایران از طریق ادرس insurance.ifsm.ir و ورود به این سامانه آنلاین است. این سایت دارای طراحی رابط کاربری ساده و راحتی است. با توجه به تصاویر با انجام مراحل زیر وارد سایت بیمه ورزشی خواهید شد.

 

 

در تصویر بالا با وارد کردن نشانی insurance.ifsm.ir در گوگل با تیتر :«پایگاه اطلاع رسانی، خبر، تحلیلی – پزشکی ورزشی ایران». مواجه خواهید شد. با کلیک بر روی این لینک  بر روی این لینک با توجه به تصویر وارد این سامانه خواهید شد.

 

 

در تصویر بالا با ورود به این سامانه، گوشه سمت چپ کادر بنفش را مشاهده خواهید کرد که با عنوان :«صدور آنلاین کارت خدمات درمانی ». درج شده است. شما با کلیک بر روی این بخش به صفحه انجام مراحل بیمه ورزشی وارد می شوید.

 

 

در تصویر بالا سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی را مشاهده می کنید. نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی 1402 کار ساده و راحت است. در این صفحه از کاربر خواسته شده تا با وارد کردن کد ملی به روند ثبت نام وارد شود. در این صفحه ، لینک راهنمای دریافت آنلاین خدمات درمانی د در پایین دکمه ورود قرار داده شده است. همچین راهنمای دریافت خدمات درمانی جهت ورزشکار آسیب دیده و فراخوان عضویت خدمات درمانی قرار داده شده است.

مدت زمان بیمه حوادث ورزشی و نحوه‌ی تمدید کارت بیمه های ورزشی

بیمه‌ ورزشی فقط تا یکسال اعتبار دارد. در صورتیکه هم اکنون این کارت را دارا هستید و هنوز اعتبار زمانی دارد، به معنای این است که شما دارای قرارداد بیمه‌ای با سازمان فدراسیون ورزشی و پزشکی کشور هستید. برای تمدید کارت بیمه نامه ورزشی می‌توانید تنها از طریق وب سایت رسمی فدراسیون ورزشی پزشکی به نشانی insurance.ifsm.ir  و بصورت کاملا آنلاین، اقدام به تمدید کارت و بیمه ی ورزشی خود کنید. در صورتیکه ۳ سال پیوسته نسبت به تمدید کارت بیمه ورزشی خود اقدام کرده باشید تا ۵ برابر نرخ دولتی می‌توانید غرامت درمان از فدراسیون ورزشی پزشکی کشور دریافت نمایید.

استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی

دریافت استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کدملی، به صورت غیر حضوری، امکان پذیر می باشد. جهت گرفتن استعلام سوابق بیمه نامه ورزشی، می توان پس از ورود به سایت insurance.ifsm.ir، از طریق انتخاب گزینه تاریخچه عضویت، به صورت آنلاین، اقدام نمود. همچنین، گرفتن استعلام بیمه نامه ورزشی، از طریق ارسال کد ملی، به سامانه پیامکی 50004303 نیز، امکان پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا