چه مدل لباسی برای افراد چاق مناسب است؟ (32 استایل شیک و عالی)

افرادی که کمی چاق تر هستند یا به قول معروف توپر هستند، حتما لازم نیست که رژیم های عجیب و غریب بگیرند، فقط کافیست اطلاعات کامل درباره استایل مناسب برای افراد چاق داشته باشند و با پوشش درست، کاملا لاغر و کشیده نشان داده شوند. امروز صنعت مد به یک علم تبدیل شده و شما باید با دانش کافی لباس های خود را انتخاب کنید.

اینکه چه لباسی لاغرتر نشان می دهد یا افرادی که شکم دارند چه لباسی بپوشند را در این مطلب از آلارمین مورد بررسی قرار داده ایم و در ادامه بیش از 30 استایل جذاب و ایده آل برای افردا تپل را معرفی کرده ایم که می توانید تصاویر آنها را تماشا کنید.

 

 

در استایل خود این نکات را تر نظر داشته باشید تا لاغرتر به نظر برسید:

روی لباس کمرتان را مشخص کنید

 

 

لباس‌های مناسبی را انتخاب کنید که کمربند دارند و تا با بستن کمربند لاغرتر به نظر برسید. پیراهن‌های گشاد را درون شلوار و دامن قرار دهید و لباس‌هایتان را با یک کمربند کوچک بپوشانید.

لباس‌هایی بپوشید که سایز مناسبی دارند

 

برخلاف تصور همه، پوشیدن لباس‌هایی که سایزشان خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است، شما را لاغرتر نشان نمی‌دهد. لباس‌های بزرگ و گشاد شما را بزرگ‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهند و لباس های تنگ باعث جلب توجه به نواحی چربی دار بدنتان می‌شود.  بنابراین لباسی را انتخاب کنید که متناسب با سایز شما باشد.

کفش‌های نوک گرد نپوشید

اگرچه کفش‌های نوک گرد زیبا هستند؛ اما پاهای شما را کوتاه نشان می‌دهند. کفش‌های نوک تیز را انتخاب کنید زیرا به کشیده شدن پاها کمک کرده و این توهم را به وجود می‌آورند که قد شما بلندتر است.

با شلوار جین اسکینی کفش پاشنه دار بپوشید

اگر از شلوار جین تنگ را دوست دارید اما به دلیل اضافه وزن آن را نمی‌پوشید؛ می‌توانید جین اسکینی بلندتری انتخاب کنید و آنها را با یک جفت کفش پاشنه نوک تیز ست کنید، تا پاهای شما را بلندتر نشان دهد.

لباس تک رنگ بپوشید

وقتی از دو رنگ یا چند رنگ در استایل خود استفاده می‌کنید، چشم به طور طبیعی به بخش‌هایی کشیده می‌شود که آن دو رنگ در آن استفاده شده است و بیشتر خط کمر شما است. اگر هیکل ساعت شنی دارید این می‌تواند چیز خوبی باشد. اگر غیر از این است از لباس‌های تک رنگ و یا با الگوهای راه راه استفاده  کنید.

لباس‌های بلند بپوشید

اگر در شهر خنک‌تری زندگی می‌کنید و می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید؛ از لباس‌های بلند استفاده کنید. یا شلوار جین تنگتان را با کفش پاشنه نوک تیز یا چکمه ست کنید و کت خود را باز بگذارید.

لباس‌هایی با راه راه عمودی بپوشید

راه راه‌های افقی بدن ما را پهن‌تر نشان می‌دهند، بنابراین اگر به این سبک لباس علاقه دارید از لباس‌هایی با طرح راه راه‌های کوچک‌تر و عمودی و در رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

لباس چرم نپوشید

لباس‌های چرک شما را حجیم‌تر نشان می‌دهند و به طور کلی بهتر است سراغ این لباس‌ها نروید.

شلوار جین رنگ روشن نپوشید

شلوار جین سفید و روشن پتانسیل این را دارند که پاهای شما را چاق‌تر نشان دهند، بنابراین اگر ران‌های بزرگی دارید، رنگ‌های تیره‌تر را انتخاب کنید.

تاپ‌های یقه V انتخاب کنید

این لباس‌ها با ایجاد تعادل در پایین تنه و ران به کشیده شدن بالاتنه شما کمک می‌کند.

اکسسوری‌های هوشمندانه انتخاب کنید

آخرین نکته برای لاغرتر به نظر رسیدن، استفاده از اکسسوری است. گردنبند، گوشواره، کمربند و دستبند می‌تواند به دور کردن چشم از نواحی چاق بدن کمک کند و در عین حال بهترین ویژگی‌های شما را نشان دهد.

به طور مثال گردنبندهای بلند تمرکز را از پایین تنه دور می‌کنند، گوشواره‌های بزرگ توجه را از بالاتنه دور کرده و به سمت صورت می‌برند، دستبندهای بزرگ برای مخفی کردن بازوهای بزرگ و جذب کردن چشم‌ها به سمت مچ عالی هستند و کمربندها به مشخص کردن کمر شما کمک می‌کنند.. فقط از کمربندهای ضخیم استفاده نکنید؛ زیرا می‌توانند نیم تنه شما کوچک‌تر کنند و چاق‌تر به نظر برسید.

در ادامه چند استایل شیک دیگر را می‌بینید که به لاغر نشان دادن شما کمک زیادی می‌کنند:

 

 

 

شما چه لاغر و چه چاق زیبا هستید و باید بدنتان را دوست داشته باشید. با این حال اگر به خاطر اضافه وزن اعتماد به نفستان پایین آمده است؛ می‌توانید در کنار رژیم غذایی و ورزش از این ترفندها و ایده‌ها استفاده کنید تا لاغرتر به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا