ژست عکاسی مردانه برای پروفایل + 6 ایده اسپورت، لاکچری و گنگ

وقتی در مقابل دوربین هستید نمی‌د‌انید چه ژستی بگیرید؟ اصلا نگران نباشید شما تنها نیستید! همه ما دوست داریم عکسهای خیره‌کننده‌ای داشته باشیم، اما در لحظه عکاسی مؤذب می‌شویم و ژست جذابی به ذهنمان نمی‌رسد. آلارمین قرار است در این مقاله به کمک شما بیاید.

ژست‌های نوزاد و عروسی و پرتره فراوان هستند. اما تقریبا هیچ راهنمای کامل و مفیدی برای ژست عکاسی مردانه پیدا نمی‌شود. در این مقاله قرار است از شما یک مدل جذاب بسازیم!

نکات ساده اما موثر برای عکاسی پسرانه

به طور کلی در عکاسی مردانه، مدل باید قدرتمند، با اعتماد به نفس و خوش‌تیپ بنظر برسد. علاوه بر فیگور و ژست، نکات ساده‌ای هستند که به این هدف کمک می‌کنند. یادتان باشد همیشه فرق بین یک عکس معمولی و عکس جذاب در توجه به جزئیات است. با رعایت نکات ساده‌ی زیر، شما هم می‌توانید شات‌های فوق‌العاده داشته باشید:

  • قدرت اکسسوری‌ها را دست کم نگیرید. استفاده از عینک طبی یا آفتابی، کلاه، ساعت و… تاثیر فوق‌العاده‌ای بر جذابیت عکس شما دارند.
  • کاملا مستقیم رو به دوربین نایستید. زاویه دادن به صورت و بدن عکس را از حالت مصنوعی خارج می‌کند.
  • برای هر سبک عکاسی مردانه، از لباس مناسب همان سبک استفاده کنید. مثلا در فیگور رسمی کت شلوار بهترین انتخاب است.
  • دست‌ها را بی‌هدف و سرگردان رها نکنید. برای مثال می‌توانید کاری با دست‌ها انجام دهید. با قرار دادن دست در جیب، روی لبه صندلی، حالت ضربدری، در حال مرتب کردن سرآستین یا کراوات و…می‌توان دست‌ها را مشغول کرد.
  • برای جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر، صاف بایستید و شانه‌ها را خم نکنید.
  • در عکاسی پرتره مردانه، به خط فک توجه کنید. زاویه تیز و مشخص خط فک بر زیبایی عکس می‌افزاید.
  • به مرتب بودن موها دقت کنید و لباستان را از قبل اتو بزنید.

دست چپ را روی چشم مخالف یعنی چشم راست بگذارید و سعی کنید چشم های خود را خماری یا تنگ کنید تا جذاب تر شوید. دوربین باید به صورت شما خیلی نزدیک شود تا یک عکس پرتره و کلوزآپ خاص بگیرید.

 

 

یک عکس جوان پسند و خاص دیگر. انگشت شست دست چپ را به لب خود فشار دهید و به پایین طوری نگاه کنید به طوری که انگار در فکر فرو رفته اید. هرچقدر موهای بلندتر و جذاب تری داشته باشید این ژست مردانه برای پروفایل شما جذاب تر می شود.

 

باز هم یک ژست مردانه عکاسی برای پروفایل از مالک زین. دست چپ را مانند تصویر روی چشم راست قرار دهید و چشم های خود را تنگ کنید. در این مدل ژست باید سر شما کمی رو به پایین باشد و نور کافی برای تابیدن به چشم شما وجود داشته باشد. اگر مثل عکس دست شما تتو داشته باشد خیلی خفن تر به نظر می رسید.

 

احتمالا خفن ترین ژست مردانه عکاسی برای پروفایل برای افراد اخمو و خشن همین عکس باشد. برای این عکس یک هودی لازم دارید و یک دوربین با کیفیت تا بتوانید از نزدیک همچین عکس خفنی بگیرید. هر چقدر کنتراست تصویر را بالاتر ببرید رگ دست ها و برآمدگی های صورت بیشتر به نظر میرسند که این موضوع شما رو جذاب تر میکند.

 

یک ژست عکاسی پسرانه گنگ دیگر از یک مدل ایتالیایی. هرچقدر در این ژست اکسسوری داشته باشید خفن تر می شوید. پس به اندازه کافی انگشتر و دستبند داشته باشید و به لنز دوربین خیره شوید.

 

اگر ژست عکاسی پسرانه در خانه میخواهید همین ژست برای شما خیلی خفن است. فضای خانه را تاریک کنید دستتان را روی صورت بگذارید و با کمترین نور ممکن این عکس را بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا