مپ بازی GTA 6 شبیه کدام شهر است؟ نکات جالب درباره مناطق مختلف GTA6

در این مطلب از آلارمین با ویژگی های مپ بازی GTA6 آشنا می شوید:

تمام نسخه‌های سری GTA به جز دی‌ال‌سی قسمت اول در شهرهای خیالی برگرفته از کشور آمریکا جریان داشته‌اند؛ «لیبرتی سیتی» با الهام از نیویورک، «لوس سانتوس» با الهام از لس آنجلس و «وایس سیتی» برگرفته از میامی. لیبرتی سیتی و لوس سانتوس به ترتیب، بستر اصلی اتفاقات نسخه چهارم و پنجم بودند. پس این شانس را می‌توان برای وایس سیتی قائل شد که انتخاب راکستار برای قسمت ششم باشد. افراد مختلفی هم در سه سال گذشته روی انتخاب همین شهر تاکید داشتند و حتی در فوتیج‌های لو رفته از نسخه در حال ساخت بازی، عبارت Vice City در نوشته‌های روی وسایل نقلیه به چشم می‌خورد.

برخی شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که بازی ممکن است در زمان مدرن جریان نداشته باشد و وایس سیتی را در حال و هوای مشابه میامی دهه ۷۰ میلادی ببینیم. اتفاقات نسخه وایس سیتی هم در دهه ۸۰ میلادی رخ می‌داد.

اما چه گزینه‌های دیگری به عنوان بستر اتفاقات GTA 6 روی میز احتمالات است؟ حدود هفت سال پیش یکی از کارمندان راکستار به صورت تصادفی، صحنه‌ای از لیبرتی سیتی را در پروفایل خود قرار داده بود، اما یحتمل این صحنه فقط برای تست استفاده شده است. شایعاتی دیگر هم گفته‌اند قسمت ششم برای اولین بار در چند شهر متفاوت جریان خواهد داشت که برخی از آن‌ها خارج آمریکا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا