پیج های معروف اینستاگرام برای تبلیغات در سال 1403

تبلیغ در اینستاگرام می تواند در رشد سریعتر شما تاثیر بسزایی داشته باشد و در واقع خیلی سریعتر به رشد فالوورهای شما کمک کند. اگر در اینستاگرام فعالیت دارید و قصد درآمدزایی از اینستاگرام را دارید بهتر است با راه های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شوید که یکی از آنها افزایش فالوور اینستاگرام از طریق تبلیغات است. اما سوال اینجاست که چطور و در چه پیجی تبلیغ کنیم؟ در این مطلب از آلارمین بهترین پیج های معروف اینستاگرامی برای تبلیغات را معرفی می کنیم.

 

راه‌های شناخت بهترین پیج‌های تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرامی جزو بهترین روش‌ها برای بهبود یک کسب و کار است. اما بدون شک تبلیغات باید هدفمند باشد تا بازدهی خوبی داشته باشد. هر پیجی هم برای این کار مناسب نیست. اما با چند راهکار ساده می‌توانید بهترین پیج‌ها برای تبلیغات را شناسایی کنید:

  1. صفحه‌ای که برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب می‌کنید باید دنبال کننده‌های واقعی و مرتبط داشته باشد. (البته فراموش نکنید که برای مشاوره و انجام تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید از کارشناسان حرفه‌ای ما کمک بگیرید.)
  2. صفحات که برای تبلیغات انتخاب می‌کنید را دنبال کنید تا با روش کار آن آشنا شوید.
  3. با کسانی که قبلا با پیج مورد نظر شما کار کرده‌اند صحبت کنید و در مورد بازدهی آن‌ها بپرسید.
  4. میزان کامنت‌ها و نظرات کاربران صفحه را کامل بررسی کنید. اینجا است که نرخ تعامل کاربران با صفحه کاملا مشخص می‌شود.
  5. با ادمین پیج صحبت کنید تا با نحوه پاسخگویی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.
  6. بهترین پیج برای تبلیغات پیجی است که به صورت تخصصی در یک زمینه فعالیت داشته و این زمینه با کار شما هماهنگ باشد.
  7. محتوایی که صفحه تولید می‌کند، باکیفیت و مناسب باشد.
  8. هزینه نهایی که برای تبلیغات در نظر می‌گیرند از نظر قیمتی به‌صرفه باشد.

پیج های تبلیغات اینستاگرام

چند نمونه از پیج‌های مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

 

پیج اینستاگرام دسته‌بندی تعداد فالوئر ER (%)
Danestani_rooz عمومی ۶.۱m ۰.۴۷
bazigaran.iraani عمومی ۱.۸m ۰.۴
pediaworlds عمومی ۹۰۸k ۰.۵۱
Maavara عمومی ۱.۳m ۰.۶۱
Pandapry سرگرمی ۸۲۰k ۱.۲۸
videofunclip سرگرمی ۱.۶m ۰.۷
VIDEO_4FUN سرگرمی ۱.۳m ۱.۸۱
Wildnature.ir سرگرمی ۱.۵m ۱.۸۱
ax_hollywood سرگرمی ۱.۶m ۲.۵۱
probe_mag سرگرمی ۵۲۰k ۲.۷۵
۳kansgraphy سرگرمی ۱.۲m ۱.۴۱
cart00nchi سرگرمی ۱.۵k ۱.۱۴
twitterfarsi سرگرمی ۲۲۲k ۵.۹۹
ayamidooni سرگرمی ۲.۷m ۰.۴۲
play.ir سرگرمی ۳m ۰.۳۵
hashiye.news سرگرمی ۱.۷m ۰.۶۷
lacposht سرگرمی ۶۰۹k ۵.۰۶
Sci.wonder سرگرمی ۱.۶m ۰.۵۴
textclub سرگرمی ۴.۳m ۰.۴۱
chiko.pedia سرگرمی ۱m ۰.۷۶
GeramaFilm سرگرمی ۲۲۹k ۱.۸۶
film_bins سرگرمی ۶۶۹k ۰.۸۵
ino.didi سرگرمی ۱.۲m ۰.۴۱
gamotionplay سرگرمی ۲۵۰k ۳.۸۳
shiraztalks سرگرمی ۳۹۹k ۱.۹۸
fitness_cilip ورزش ۲.۶m ۰.۵۱

بهترین پیج‌های تبلیغ اینستاگرام

تبلیغ مناسب می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند، به جذب مشتری بیشتر منجر شود و در نهایت، درآمد را افزایش دهد؛ ولی شاید بپرسید که تبلیغ خود را به کدام پیج بسپاریم؟ پاسخ این سؤال به نوع کسب‌وکار و هدف شما بستگی دارد؛ بنابراین ما بهترین پیج‌های را در حوزه‌های مختلف بررسی کرده‌ایم. (اگر تمایل دارید که از متن تبلیغاتی برای جذب مشتری استفاده کنید، در این مقاله تعدادی از آن‌ها را بررسی کرده‌ایم)

این شما و این هم لیست بهترین پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام:

۱. صفحه‌های طنز و سرگرمی

در اینستاگرام، پیج‌های طنز و سرگرمی بیشترین طرفدار را در بین دیگر موضوعات دارند. همین امر باعث می‌شود که مخاطبان زیادی این صفحات را دنبال کنند؛ بنابراین می‌توانید تبلیغات خود را با اطمینان بیشتری به این پیج‌ها بسپارید.

«آقای هومن ایران‌منش» یکی از بهترین صفحه‌ها در زمینهٔ طنز و سرگرمی است که طرفداران زیادی دارد. تنها با توجه به تعداد لایک‌های هر ویدیو می‌توانید تعامل بالای آن را حس کنید. این پیج می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای تبلیغات شما باشد.

یکی دیگر از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ، صفحهٔ «آقای محمد معماریان» است که بیش از ۲ میلیون فالوور دارد. آقای معماریان تبلیغات را به‌صورت پست‌هایی سرگرم‌کننده و خلاقانه منتشر می‌کند.

۲. صفحه‌های سفر و گردشگری

با وجود مناطق دیدنی فراوان در ایران و علاقهٔ افراد به سفر، صفحه‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. اکثر پیج‌های گردشگری، علاوه بر ارائهٔ نکات کاربردی برای سفر، تبلیغات هم انجام می‌دهند. در ادامه، به معرفی بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ در این زمینه می‌پردازیم که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

اگر شما محصول خاصی مانند انواع کوله‌پشتی یا لوازم مورد‌نیاز برای کمپ‌زدن ارائه می‌دهید یا حتی اقامتگاه بومگردی در شهر خود دارید، برای معرفی و تبلیغات پیج خود می‌توانید به این صفحه‌ها مراجعه کنید.

یکی از محبوب‌ترین صفحه‌هایی که مکان‌های دیدنی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، «اِنجوی تهران» است. این پیج با استوری‌های روزانهٔ خود که بیشتر به‌صورت رشته استوری هستند، توانسته تعامل خوبی با مخاطبان داشته باشد.

«واندرز» دربارهٔ ماجراجویی، سفر و طبیعت تولید محتوا می‌کند که بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد. تبلیغات در این صفحه به ۲ صورت نمایش داده می‌شوند: استوری و پست موقت.

معرفی مکان‌های دیدنی در استان‌های شمالیِ ایران، برای دوستداران سفر همیشه جذاب است. «شمال تراول» یکی از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ است که مکان‌های گردشگری و طبیعت بکر ایران از جمله مناطق شمالی را به مخاطبان خود معرفی می‌کند.

۳. صفحه‌های سبک زندگی

اینفلوئنسرهای فعال در این حوزه در کنارِ اشتراک‌گذاری اتفاقات روزمرهٔ خود، تبلیغات هم انجام می‌دهند. برای مثال، پست یا استوری تبلیغ شما به این شکل است که اینفلوئنسر از محصول شما استفاده می‌کند و به مخاطب می‌گوید که این محصول چه کمکی به او در بهبود زندگی کرده است.

برای تبلیغ کسب‌وکار خود، می‌توانید به صفحهٔ این افراد سر بزنید یا از طریق پلتفرم جریان (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت) اقدام کنید. بیایید برخی از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ در این حوزه را بررسی کنیم:

خانم «سپیده بزمی‌پور» -همسر آقای شاهرخ استخری، بازیگر فیلم و تلویزیون- در این زمینه فعالیت دارد. خانم بزمی‌پور با انتشار روزمرگی‌های خانوادهٔ خود، توانسته رابطهٔ خوبی با مخاطبان ایجاد کند.

خانم «صنم سمیع‌پور» نزدیک به ۲ میلیون دنبال‌کننده دارد و توانسته با به تصویرکشیدن لحظات شیرین زندگی خود با همسر هندی‌اش با مخاطبان خود ارتباط نزدیکی برقرار کند. تعامل مخاطبان را می‌توانید از لایک‌های هر پست (تقریبا ۲۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار) و تعداد کامنت‌های آن (به‌طور متوسط ۱۸ هزار کامنت) متوجه شوید.

۴. صفحه‌های فود بلاگرها

معرفی بهترین رستوران‌ها و بلاگرهای این حوزه همیشه برای افراد جذاب بوده است و پیج‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، معمولا نرخ تعامل و فالوور‌های بالایی دارند. با توجه به این موضوع، اگر محتوای پیج شما هم با این موضوع مشترک است، هر چه زودتر از اکانت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، برای تبلیغات استفاده کنید.

یکی از معروف‌ترین افرادی که در زمینهٔ تست غذاهای مختلف در ایران و خارج از آن فعالیت می‌کند، آقای «امیر جابری» است. آقای جابری نزدیک به ۲ میلیون دنبال‌کننده دارد و پست‌های او بالای ۱۵ هزار بار لایک می‌شوند و ویدیو‌های آن بیش از ۲۰۰ هزار بازدید می‌گیرد.

یکی از فود بلاگرهای حرفه‌ای، آقای میلاد کلانتری ملقب به «میلاد تیستر» است که به معرفی رستوران‌های خوب در تهران می‌پردازد. محتوای جذاب آقای کلانتری باعث شده است مخاطبان به پست‌ها و استوری‌های او واکنش خوبی نشان دهند. پیج او یکی از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ است.

صفحهٔ «سالاد شیک» آموزش غذاهای جدید را برای افرادی که به آشپزی و سفره‌آرایی علاقه دارند، ارائه می‌دهد. خانم نسترن علاوه بر آشپزی، تکنیک‌های جالبی برای تزیین غذاهای مختلف در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

۵. صفحه‌های ورزش و سلامت

یکی از داغ‌ترین موضوعات در اینستاگرام، مباحث پزشکی و مطالب ورزشی است؛ همچنین پیج‌های تناسب اندام و بدن‌سازی محتواهایی دربارهٔ دستیابی به فرم مناسب برای بدن را به مخاطبان خود آموزش می‌دهند. عده‌ای هم اخبار روز ورزشی را پوشش می‌دهند.

اگر شما هم محصول یا خدماتی در این زمینه ارائه می‌کنید یا کسب‌و‌کارتان با افراد جوان و ورزشکار در ارتباط است، می‌توانید برای تبلیغات به سراغ این صفحه‌ها بروید. در ادامه، بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

پیج «مجلهٔ پزشکی» نکات جالبی را دربارهٔ سلامتی منتشر می‌کند و محبوبیت زیادی دارد. بالابودن لایک‌ها و کامنت‌ها نشان‌دهندهٔ تعامل بالا در این صفحه است و می‌توانید معرفی پیج خود را به مجلهٔ پزشکی بسپارید.

ارائهٔ نکات کلیدی در رژیم برای افراد در وزن‌های مختلف، طرفداران بسیاری دارد. صفحهٔ «رژیم نکته» با تقریبا یک میلیون دنبال‌کننده در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائهٔ این نکات مفید، سبب شده مخاطبان واکنش خوبی به محتوای آن داشته باشند.

«فیتنس کلیپ» یکی از محبوب‌ترین پیج‌های بدن‌سازی است که با روش‌های آسان و کاربردی مانند رقص، رسیدن به اندام خوب را آموزش می‌دهد که توانسته با این آموزش‌ها، بیش از دو میلیون دنبال‌کننده را با خود همراه کند‍. یکی دیگر از مزیت‌های این پیج این است که تبلیغات به‌صورت پست دائم منتشر می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا