چجوری بفهمیم کارت ملی کی میاد؟ پیگیری کارت ملی رو یاد بگیرید!

به گزارش آلارمین آن دسته از افرادی که در طرح دریافت کارت های هوشمند ملی ثبت نام نکرده اند؛ اما هنوز کارت ملی آن ها به آن ها تحویل داده نشده است، می توانند با ورود به سایت پیگیری کارت ملی هوشمند به نشانی www.ncr.ir مراحل پیگیری خود را برای کارت ملی هوشمند انجام دهند. جهت ورود به سایت پیگیری کارت های ملی هوشمند می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا یکی از مرورگر های تلفن همراه و یا لپ تاپ خود را باز کنید و در فیلد جستجوی گوگل عبارت سایت پیگیری کارت ملی هوشمند را جستجو کنید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده در گوگل به نام پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند کلیک کنید تا به این سایت وارد شوید

 

در حال حاضر شما به سایت پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند به نشانی www.ncr.ir وارد شده اید و می توانید مراحل پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی خود را انجام دهید.

 

پیگیری کارت ملی هوشمند با کد ملی و کد رهگیری

اگرچه که زمان بسیار زیادی از ورود طرح صدور کارت های ملی هوشمند در کشور ایران گذشته است؛ اما متاسفانه بعضی از مردم به دلایل مختلفی هنوز کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اند و زمان تحویل کارت ملی هوشمند آنها فرا نرسیده است. خوشبختانه، برای این دسته از افراد امکانی فراهم شده است که بتوانند به صورت آنلاین از وضعیت صدور کارت ملی هوشمند خودشان مطلع شوند. افرادی که قصد اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را دارند، می توانند به صورت آنلاین به سایت پیگیری درخواست کارت ملی هوشمند وارد شوند و مراحل پیگیری خود را انجام دهند. در حال حاضر از طریق یکی از روش های زیر امکان پیگیری کارت ملی وجود دارد.

پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند با کد رهگیری ثبت نام

در صورتی که کد رهگیری ثبت نام خود را به خاطر دارید، می توانید از طریق مراحل زیر پیگیری کارت هوشمند ملی را انجام دهید.

ابتدا به سایت پیگیری کارت هوشمند ملی وارد شوید. پس از ورود به سایت، بر روی گزینه پیگیری با کد رهگیری ثبت نام کلیک کنید.

 

حال کد رهگیری ثبت نام کارت ملی خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و پس از وارد کردن عدد تصویر بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

 

پیگیری وضعیت ثبت نام کارت ملی هوشمند با کد ملی

در صورتی که کد رهگیری خود را برای پیگیری کارت هوشمند ملی فراموش کرده اید، می توانید با کد ملی و اطلاعات هویتی خودتان، مراحل پیگیری کارت ملی را انجام دهید.

پیگیری کارت ملی با کد ملی خود ابتدا به سایت پیگیری کارت هوشمند ملی وارد شوید. پس از ورود به سایت، بر روی گزینه پیگیری با شماره ملی کلیک کنید.

 

حال فرم مربوط به پیگیری را به دقت تکمیل کنید. برای پیگیری با کد ملی نیاز به وارد کردن کد ملی، شماره سریال شناسنامه و تاریخ تولد خود دارید.

استعلام صدور کارت ملی هوشمند با کد دستوری

اگر زمان تحویل کارت ملی هوشمند شما فرا رسیده، اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده اید، در صورتی که به اینترنت دسترسی  ندارید و یا به هر دلیلی نمی توانید از سایت رهگیری کارت ملی هوشمند استفاده کنید، می توانید با شماره گیری کد USSD مراحل پیگیری کارت ملی هوشمند خود را انجام دهید. دقت داشته باشید که برای استفاده از این کد نیازی به اینترنت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند نیست و می توان بدون اینترنت و فقط با شماره گیری کد دستوری زیر مراحل پیگیری کارت ملی هوشمند را با وارد کردن اطلاعات هویتی انجام داد.

*4*6090#

برای گرفتن استعلام صدور کارت ملی هوشمند با کد رهگیری و کد ملی بدون نیاز به اینترنت ابتدا در قسمت شماره گیر گوشی های موبایل می بایست کد دستوری که بیان شد را وارد نمایید.

 

پس از شماره گیری کد دستوری می بایست عدد 1 را که کارت هوشمند ملی است انتخاب نمایید.

در این مرحلی کاربران می توانند با توجه به اطلاعات در دسترس خود یکی از دو گزینه ای که ددر تصویر زیر آمده است را انتخاب نموده و وضعیت کارت ملی هوشمند خود را مشاهده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا