با این روش می توانید اینترنت اپلیکیشن روبیکا را برای ایرانسل رایگان کنید!

به گزارش آلارمین اپلیکیشن روبیکا یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن های ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. استفاده از اینترنت رایگان آن یکی از دغدغه های کاربران این برنامه کاربردی است که در ادامه با آن آشنا می شویم:

رایگان شدن اینترنت روبیکا

برخی افراد به اشتباه تصور می کنند همین که با خط ایرانسل یا همراه اول خود در اپلیکیشن روبیکا ثبت نام کنند، اینترنت آن ها رایگان خواهد بود. دقت داشته باشید که کاهش هزینه برای اپراتوارهای همراه ممکن است؛ اما برای استفاده از آن نیاز به فعالسازی دارید. این کار با استفاده از کد دستوری یا USSD انجام می شود. در ادامه، مراحل رایگان شدن اینترنت روبیکا برای ایرانسل را بررسی می کنیم.

اول از همه، باید در این اپلیکیشن با یک شماره ایرانسل عضو شده باشید. ارسال کد های دستوری را نیز باید با همان شماره انجام دهید. وارد قسمت تماس ها در تلفن همراه خود بشوید و #400* را شماره گیری کنید. چندین گزینه به شما نمایش داده می شود. سپس عدد 2 را که مربوط به «زیرشاخه» است انتخاب کنید. در مرحله بعد، سه گزینه دیگر پیش روی شما قرار می گیرد. مجدداً 2 را وارد کنید که مربوط به « مشاهده حد مجاز یا مصرف» است. در قسمت بعدی، عدد یک مربوط به اینترنت و عدد 2 مربوط به میزان اعتبار است که باید 1 را انتخاب کنید. اگر تمامی مراحل را دنبال کرده باشید پیامی مبنی بر نامحدود بودن حجم دریافت می کنید. در این پیام ذکر شده است حداکثر حجم مجاز مصرف شما نامحدود است و 0 مگابایت از آن را مصرف کرده اید.

اگر می خواهید سریعتر اینترنت روبیکا برای ایرانسل را رایگان کنید می توانید از همان ابتدا عدد #1*2*2*400* را شماره گیری کنید. این حالت هم فرقی با راهکار بالا ندارد و فقط تمام اعداد را به صورت یکجا وارد می کنید. لازم به ذکر است که تخفیف در اینترنت مصرفی فقط با IP ایران امکانپذیر است. بنابراین، باید هنگام استفاده از برنامه، وی پی ان یا پروکسی خود را خاموش کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا