حضور CJ و Tommy Vercetti در GTA 6 صحت دارد؟ | شخصیت های قدیمی GTA در بازی GTA6

در این مطلب از آلارمین متوجه حضور شخصیت‌های قدیمی در جی تی ای وی آی می شوید.

نمی‌شود آنچنان صد در صد به این موضوع پرداخت اما چرا که نه، شاید راکستار برای سورپرایز هم که شده این شگفتانه را در تریلر جی تی ای وی آی قرار دهد و کرک و پر بینندگان را بریزاند البته بستگی به نوع نمایش و جای‌گذاری آن کرکتر هم دارد. در نسخه‌های مختلفی شاهد حضور شخصیت‌های قدیمی در شماره‌های جدیدترشان بودیم، برای مثال کرکتر بسته‌ی الحاقی Lost and Damned در بازی GTA IV به نام جانی کلبیتز در نسخه‌ی پنجم این سری یعنی GTA V حاضر شد و توسط ترور فیلیپس (Trevor Philips) کشته شد.

همانطور که گفته شد Rockstar Games علاقه‌ی خوبی به این کار نشان داده و ابایی از این موضوع نداشته است. تا به حال هم شایعات زیادی درباره‌ی شخصیت‌های نسخه‌های قبلی منتشر شده بود که به این موضوع قوت می‌بخشند. کسی بدش نمی‌آید که یک کراس‌اور هیجان انگیز بین شخصیت‌های اصلی که به زمان و دوران دهه‌ی هفتاد و هشتاد میلادی می‌خورند رقم زده شود. شخصیت‌هایی که احتمال حضورشان در Grand Theft Auto VI وجود دارد عبارتند از Michael De Santa (مایکل د سانتا)، Tommy Vercetti (تامی ورستی) و Niko Bellic (نیکو بلیک) و شاید هم اشاره‌ای به Carl Johnson – CJ شود.

چندی پیش بود که خبر منتشر شدن دیالوگ توییت‌واری بین صدا پیشه‌ی مایکل د سانتا (یکی از کرکترهای قابل بازی و اصلی GTA V) و پرسش‌گر مقابل مطرح شد که پرسش‌گر اینگونه سوال پرسید: آیا Michael De Santa را در جدیدترین بازی راکستار یعنی GTA ۶ خواهیم دید؟ آقای ند لوک (Ned Luke) صداپیشه و بازیگر مایکل در جی تی ای ۵ خیلی سر بسته پاسخ داد؛ این قضیه بسیار مرموز است و یک راز حساب می‌شود. این جواب در ظاهر یک موضوع سطحی است اما در باطن ممکن بسیار جدی باشد و به وقوع بپیوندد.

در هر صورت راکستار با عرضه‌ی GTA ۶ انقلابی در صنعت بازی‌های ویدیویی رقم خواهد زد و با این الگوریتم مارکتینگی که بر دستان کنترل‌گرش گرفته است، به خوبی می‌تواند کامیونیتی و بازارش را کنترل کند و روبه جلو ببرد. اینکه شخصیت‌های قدیمی در این نسخه حضور خواهند داشت یا نه، مشخص نیست اما طبق برخورداری یک‌سری از شخصیت‌ها از ویژگی حضور در زمان‌های دهه‌ی ۶۰، ۷۰ و ۸۰ میلادی، به واقعیت پیوستن این موضوع دور از انتظار هم نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا